2012年9月22日 星期六

松松骨折

每次見到前面有小朋友,波波都會露出警戒嘅神情

今日喺fb上得知網友
V嘅小松松被一個小朋友弄至前腿骨折, 詳細情況係點佢無講清楚, 只知道今日要做手術, 我即刻想起另一網友M嘅小松松, 佢經歷咗幾個手術, 到今日仍未復原. 呢個係一個警告, 提醒我松松D骨真係好易整到, 一定要小心看顧!


M嘅小松松骨折情況超過半年喇, 由今年4月做第一次手術, 始終得唔到預期嘅效果, 可憐小狗狗飽受折磨, 最近呢次要做骨移植手術, 從屁股拎一點點骨髓放在之前骨折嘅地方, 佢自行長好, 眼見之前精靈可愛嘅小松松, 被折磨得無晒神氣, 外人見到都好心痛!


希望呢隻小松松今次手術成功, 之後就可以好好行走, 更希望V嘅松松唔好咁嚴重, 好好調養早日康復!!


松松半年來做咗幾次手術喇,放入輔助物又折斷,
又要拎番出嚟, 又唔可以打釘驚破骨, 真慘!!
由原本精靈可愛變到憔悴萬分!

我真係超怕嗰D奀皮仔, 成日好似漩風咁衝埋嚟, 當然佢哋未必係有惡意, 但一D無情力就好易令毛小孩受傷啦, 狗狗就得全靠我哋嘅保護喇!
難怪波波見到細路會驚, 我覺得狗狗心靈感應力好強, 佢覺得受威脅會用把聲去做保衛; 對呢D細路我從來都唔會比佢哋接近我嘅寶貝, 更唔會比佢哋有機會掂到我嘅豬仔!

松松嘅骨又幼又脆,
T醫生同H醫生都再三強調要小心保護, 唔好比佢哋跳高跳低, 一旦骨折要搵適當輔助品都唔容易, 要佢自然愈合又需時, 兼且未必完美, 真係要好小心保護先可以啦!

雖然有朋友覺得我係緊張大師, 對我嘅豬仔過份保護, 但我真係唔想佢哋受呢
D不必要嘅痛苦!!
 
多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!