2012年9月10日 星期一

健康毛髮 - 魄高petzup

毛髮一日差過一日, 皮膚開始乾燥, 乜都幫唔到:(

死心不息,仍然想比達達一試有首烏成份嘅中藥補充品!
可能我自己本身都偏向相信中藥,是以佢哋食嘅supplement都係中藥居多,好似靈芝,蟲草等;我相信中藥有一定嘅療效,而藥性亦較溫和,尤其用作調理應該係唔錯嘅,今次選咗呢隻牌子,有好口碑,係一隻老牌子喇,好多獸醫診所都有出售,應該比較安全!

達達嘅毛毛,無論毛量,毛色同毛質都變得如舊年一樣,越嚟越差喇,今次用褪黑激素對佢起唔到作用,無好似舊年咁好彩;其實我都早有心理準備,亦作咗呢個咁壞嘅打算,我睇過好多資料,預咗同樣藥物對脫毛症係可一不可再,有可能對呢個症幫助係零,好無奈!


但我一直都無停止過為佢搜集資料,睇有咩嘢可以幫助,坐以待斃唔係我嘅性格,我唔可以乜都唔做,睇住佢嘅毛毛逐步死亡!



舊年3月情況同依家相若!

到8月可以有咁好改善, 今年呢??????

一隻補充品試咗3個月見唔到明顯效果,又係時候去再作新嘗試,坐言起行,立刻定購咗呢隻產品,希望再希望,今次有好改善, 可以令到佢嘅毛髮從新生長得健康! 



我仲有無機會見到咁厚毛毛嘅達達豬?




魄高®健康毛髮配方仍專為針對犬隻毛髮而研製的中藥保健配方,經科學實險證明,能顯著刺激毛髮毛囊血管擴張,增進血液循環,為每個毛囊注入更多營養及氧份。魄高®健康毛髮配方能加倍修復衰退的毛囊,預防毛髮脫落,令其色澤亮麗,並使新長毛髮健康強壯。


魄高®健康毛髮配方的卓越效能:
能修復衰退及休止期的毛囊

能調理機體,調節賀爾蒙及油脂分泌

有效預防毛髮脫落,促進犬隻亮麗毛髮健康生長

活化黑素細胞製造色素,令毛髮亮澤,預防過早出現灰髮或皮膚乾燥

封鎖流入血管的鈣離子,從而令血管擴張,促進血液循環,令毛囊血管吸取更多養份及營養,毛髮能健康茂密生長


特別針對犬隻體質而研製 ── 更適合犬隻服用
魄高®健康毛髮配方是市面上唯一專為犬隻健度亮麗毛髮而研製的中草藥保健產品,其配方特別針對犬隻體質及其獨特之消化系統、腸胃研究而成,經証實有助犬隻腸道快速吸收其有效成份,以達至健康亮麗濃密的毛髮。


魄高®健康免疫配方由多種天然中草藥精製而成,並經國際最權威的通用公證行檢定,獲發重金屬、微生物、殘留農藥測試合格證書;純天然中藥配方,性質溫和,且不含西藥成份,絕無副作用,適合長期服用。

成份: 首烏、當歸、靈芝、菟絲紙、肉骨粉




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!