2012年11月9日 星期五

不同觀點

朋友話”無毛咪無毛囉, 睇乜鬼醫生呀, 黐鬼線” :P

琴日同朋友P傾談中, 談及到養寵物嘅觀點, 佢同我有不同見解, 大家意見有好大分岐, 可能以前我會相信佢嗰套觀念, 但時日過去, 我有好大改變!

朋友都有養狗狗, 但從唔會帶去睇獸醫, 佢認為動物生命力強, 堅信天生天養, 有病都會自己諗辦法, 唔理佢都會自己好番, 佢話狗狗有病, 幾日後又龍精虎猛, 如果係時候要走, 就順其自然!

如果又無地氈又無床仔, 達達會好驚架!

我相信每一個生命都有求生夲能, 有病會嘗試自己想辦法, 好似野貓野狗, 都識揾野草作食療, 朋友嘅狗狗係家中飼養, 真係好難相信, 有病會”毆”到好番; 衹可以話佢狗狗生命力強, 免疫系統良好, 而有嘅都係小毛病, 可以自己打低細菌, 自己好番! 但真係唔可以一夲通書讀到老!

任何地方都要鋪番張地氈, 細細張都ok喇!

現今家中養嘅貓狗, 生活模式都同野生有好大改變, 食用方面都大不相同, 再者同人類一樣都受空氣污染所影響, 都一樣會罹患各種不同嘅奇難雜症, 以前人同狗狗都無咁多癌症出現啦!

佢唔同意我為狗狗做body check, 認為我係都要搵D病出嚟, 根夲唔知有病, 佢自己都會好!

咁達達先會安心, 會有安全感!

我諗真係好多人有呢個concept, 我唔會完全反對嘅, 因為有時自己有小小唔舒服, 真係瞓一覺, 休息吓就會好, 但祇限於小毛病, 如果真係有事, 點可能唔醫都會自動好番?做body check係想睇吓身體有無隱藏住大毛病, 尤其佢哋有唔舒服又唔識講, 動物容忍度又高, 佢辛苦都會死忍, 到發覺時可能藥石無靈啦!

 

 
養得佢哋當然要愛鍚, 我同意小毛病唔好依賴太多藥物, 加強免疫系統等佢哋自己打嬴, 但都要知道佢哋身體狀況, 所以我要比佢哋有定期body check.所有生物都一樣, 生存在世都希望有好嘅生活質數, 如果動物有病唔識講, 只可以忍受痛苦, 又因為佢哋忍得我哋又以為無事, 咁可以想像每日身體都唔舒服, 生活係幾咁可憐!

 


我唔係話無病都要搵D病出嚟, 係都要食葯先安樂, 但起碼我要知道狀況, 我要有選擇權; 如果真係有需要, 要藥物治療都要正視架, 總唔可以話怕有副作用, 就由得個病加劇, 由得佢哋自我滅亡卦!我當然希望佢哋生活健康, 無病無痛, 所以加強免疫系統等佢哋身體有抵抗力好重要, 希望佢哋有嘅都係小毛小病!


 
 
但有時並唔一定天從人願嘛, 好多環境因素, 先天後天, 甚至不明因素嘅影響, 都會令到佢哋患病, 我希望咁嘅時候就唔好逃避, 有需要藥物治療都要考慮, 大前題係保障到生活質素為先.
生命不在乎長短, 係我從以往得番嚟嘅經驗, 我希望每一日都活得好, 而唔好要佢哋強忍痛苦, 受病魔煎敖!









多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!