2012年11月14日 星期三

日本力量神奇粉 - Power Balance


睇正面都仲算唔太差,可以蒙混過關!

達達豬嘅驗血報告正常, 我就比較放心喇, 但佢毛髮真係越嚟越差, 甩到七零八落, 再唔可以遮蓋到身體嘅輪廓; 雖然係無損健康, 但我好驚佢會變到叻叻咁樣, 見到真係傷!
 

所有食緊嘅supplement都差不多食完喇, 連我抱有好大期望既首烏, 都食左兩個月, 對佢毛髮生長全無幫助 :'(  
一早就知道脫毛症係無得醫治, 亦預咗有咁嘅情況, 本來都打算放棄喇! 但再三回想, 達達都有6歲喇, 都有需要繼續做個保健啦, 又再開始搜尋補充品, 又試轉變吓啦!


除咗換過D補充品,我仲可以做D咩嘢先幫到你?
雖然話係對健康無損,但眼睜睜睇住佢毛毛係咁甩,點會唔傷心!
好清楚睇到身體嘅輪廓, 澎澎毛毛無晒喇 :'(
舊年11月仲好多毛毛, 一年間全部無晒 :"(


我用嘅supplement只要係對身體無傷害, 而制作認真嘅, 我就有信心; 一隻補充品效用如何, 真係好難定案, 我之前用嘅每一隻補充品都有睇過其他狗狗有正面見証, D feedback仲講到好似有神奇力量咁, 真係好難唔動心!

但每個身體反應都唔同, 又每隻不同補充品都有彈有, 不過食落肚嘅, 最起碼條件係唔可以包含有害物質, 激素等等啦!

今次想試呢隻日本力量神奇粉, 成份>膠原.杜仲葉.人参身.鯊魚軟骨素 萃取物, 都屬天然成份 ; 睇過有關驗証, 都OK放心!











Power Balance力量神奇粉
奇蹟般的讓動物身體裡的膠原更新 ~

蛋白質能促進肌肉的發展改善皮膚跟毛髮的狀態、促進內臟功能和血管的通暢還有關節的靈活,所以膠原是蛋白質的重要支撐.為了有效的把氧氣和營養帶入細胞,膠原的功能是最重要的。


因為年齡的增長身體裡的自然膠原會漸漸的銳減,Power Balance是動物的純天然萬靈營養品,Power Balance能促進健康的內臟、強壯的肌肉、美麗而有光澤的皮膚和毛髮還有令軟組織回復彈性,筋絡及韌帶更強壯。


Power Balance的效用
具有多種動物必須的營養物質,並有抗老化、調節免疫、調泌、改善新陳代謝、令犬貓體質強壯、改善腸胃舒緩敏感皮膚減少淚線分泌、2星期左右顯著增加肌肉修補關節筋骨(對髖關節發育不良及膝蓋移位有顯著效果)同時亦幫助毛髮生長、促進造血,以抗癌、並具有抗衰老作用.

Power Balance能促進某些細胞再生,增加組織呼吸和耗氧量促進生長發育、蛋白質合成和新陳代謝增強機體抵抗力。
用於繁殖犬貓,可以使發情順暢、懷孕及產後犬貓迅速復原增加乳量.亦可提升14天內的初生寵物的存活率,增加免疫力.
實驗證明,Power Balance可促進肝、腎、神經細胞再生,能延長動物在低壓、缺氧、高溫、感染、中 毒、臟器損傷等。
特別適用於:比賽犬貓,幼犬貓,懷孕中的母犬貓及老犬貓。
成份:
膠原,杜仲葉,高麗人參,鯊魚翅萃取物(Condroitin),三文魚萃取物(脫氧核糖核酸),棉子糖,氨基葡萄
糖,Shyanpimion萃取物,蠔殼粉末,氨基胍基戊酸,維生素(A1,B1,B6,B12,C,E)noiocin,Pantotenic酸,葉酸。
使用說明:
小型犬貓: 一日0.5g, 中型犬貓: 一日1g, 大型犬貓: 一日2g, 巨型犬: 一日3g
熱量:3.25 kcal/0.5g 一盒共30包
直接混入食物裡即可。



http://www.queenbless.com/image/PB_In_English.pdf





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!