2012年11月17日 星期六

剪阿BOO裝?

達達豬扮迷彩boo :)

網友G建議我同達達剪短D毛, 剪阿boo裝, 希望可以好似阿boo咁生得番毛髮細密; 我都聽過好幾個大同少異嘅意見, 認為短毛可以將營養集中; 唔駛將養份帶到去長長毛髮, 可以集中火力去谷毛!

正常嚟講,我都明呢個道理係成立嘅, 但用於脫毛症上, 我有懷疑!
不過都可以一試, 有道死馬當活馬醫啦!
於是今日又再同達達剪短D毛毛; 無可否認喺咁情況下剪短
D係睇落好樣咗嘅, 起碼背部嘅毛毛短咗, 唔會塌下, 可以豎上嚟; 不過疏落嘅毛毛當然係仍然一樣疏落落!


剪短咗D毛毛係好睇咗嘅!
剪短後背部睇落無咁扁喇                                          背脊毛毛都無蹋低晒!






我唔捨得同達達剪得咁短呀, 都係睇情況決定啦, 但我會keep住密密咁同佢修短, 1cm1cm咁慢慢嚟,其實達達依家身體嘅毛毛都好短喇, 都不足一寸, 我唯有密D修剪啦!今日再研究吓阿boo, 再睇清楚其實同達達好相似, 都係頭同手腳毛髮濃密, 但個身都係無毛, 呢個係典形脫毛症嘅例子, 脫毛症係唔會影響頭同前肢嘅!



胸前都係無毛

前胸毛毛比現階段嘅達達仲差

希望達達唔會去到呢一步!


都係同達達買D靚衫仔啦, 都無辦法, 希望佢keep住身體無其他事就好, 毛毛方面, 都係繼續搵資料, 繼續作嘗試, 如果去到最壞, 都逼住要剪阿boo裝啦 !


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!