2013年1月22日 星期二

最關心嘅兩件事 (2)- Magic Mist

今晚接咗新姐姐喇, 真係多謝agent幫忙, 當我同佢講舊姐姐想早D走, 有無可能唔等咁耐? 新姐姐可唔可以早幾日到? 佢答覆話盡量安排!

都算我仲有少少運氣, 遇到嘅都係好人居多, 又個個都願意幫我; 中午agent突然call我, 話姐姐到咗, 同佢做好新份証就可以接佢, 問我想今晚接佢還是要準備吓, 明日接佢都得; 我乜都準備妥啦, 快快趕去接佢好囉; 姐姐比我第一個印像算唔錯, 好好笑容, 都有禮貌, 第一次見面當然做到呢D基本嘢啦! 
希望佢好好學習, 做耐咗都唔會激死我 :)



早前比達達試神奇粉時, 我本來想一齊試埋神奇水嘅, 但代理話未有貨; 咁我就再搵其他外用品啦, 我都忘記咗呢樣嘢囉;正當我徘放棄嘅邊緣, 代理突然call我, 話神奇水到咗貨, 唔通上天唔想我就咁放棄, 叫我再嘗試幫達達豬?

今日又去買咗神奇水, 再作垂死掙扎, 會唔會就係呢樣嘢幫到達達?
其實我都無特別期望喇, 但再試吓都不妨, 反正對磨紅咗嘅皮膚一定有幫助, 而水劑又唔會黐立立, 可以每日都噴吓啦; Emu Oil我就沖涼前一日同達達搽吓, 反正用Emu Oil成功幫到生毛嘅狗狗都係每週用一次啦:)

好啦再嘗試 , 但對生毛無期望, 只希望幫到佢皮膚無咁黑同無咁乾, 咁自己會放鬆好多!


Magic Mist 神奇水是一個超級殺菌劑!! 並且可以讓皮膚保濕勝過水高達107倍!他可讓皮膚製造膠原蛋白!! Magic Mist 神奇水的安全與效果由日本配藥協會認可,神奇水最大的功用是他可以適用於任何物質,如黴菌和髒汙?溶化或電離。神奇水能防止毛髮的氧化,擺脫白色毛髮的染黃,防止黴菌的產生和除臭。

當神奇水加入再洗毛精使用在狗的毛髮或皮膚時,他會與空氣裏的氧氣產生作用使高度鹼性的洗髮精變成ph5.6,還可以讓洗髮精的效用加強10倍!!神奇水還能讓毛髮和皮膚抗老化! 神奇水的高效殺菌,防臭何去汙功能已經過多層測試實驗證實他的效用,當然他不含任何的防腐劑和化工添加劑,他有效的抗菌成分,使用在耳朵皮膚皺折和腳最有效!!還可以讓乾性皮膚防止過敏,他能讓皮膚自然產生膠原蛋白何讓皮膚細胞更新,當神奇水用於吹毛時能防止靜電,讓毛髮自然發亮! 

 Magic Mist 神奇水使用方式 :可直接使用在於皮膚或毛髮上,也可以同時加入洗毛精或潤濕精一起使用! 





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!