2013年1月20日 星期日

有如機械人



今日係無工人姐姐嘅第一日, 感覺好唔同, 同佢放假唔一樣, 成屋靜晒; 可能係心理因素影響啦, 知道佢唔會再番嚟, 總係有D若有所失嘅感覺!

阿女話我過份感情用事, 對一個一直徘
徊喺想炒與唔炒之間嘅工人, 好極都有限啦; 問我係咪唔記得晒佢之前激到我要吊頸, 黑口黑面嘅樣? 幾日前仲慶幸緊好彩大家都無意續約, 點解佢走咗會咁惆悵? 阿女話人一走茶就涼, 點解我咁大個人都睇唔透, 咁唔習慣就坐低慢慢諗番啦 :) 



我都知我嘅性格好麻煩, 過去咗嘅事只會記住好嗰方面, 唔開心嘅一早就唔記得晒啦!
其實我覺得呢
D都係人嘅通病, 失去咗總係好嘅, 總係忘記要珍惜目前所有, 珍惜眼前人!

今日自己打理番日常家務, 又唔係好難, 畢竟人口簡單, 幾隻豬仔嘅日常生活一直都係我打理慣; 都有時間上網睇吓有咩嘢仲可以幫達達!
其實我已經無之前咁積極喇, 都95%接受咗達達唔會好番, 做開嘅就繼續去做啦,
反正又唔係好艱難!

最近喺fb見到有另一隻松松TT同達達一模一樣, 傾談間知道都係甲狀腺低下, 但補充番
甲狀腺素毛都係唔生; 以前無咁留意, 原來松松有脫毛症都為數唔少, 網上所見話可以有辦法從新長出毛毛可能都係第一次披毛脫下, 我諗再復發生番毛毛嘅機會率就好差!

我睇到一篇報導, 換咗以前我會眼前一亮, 懷住滿腔希望去等待有好成績, 但今時今日我好似無晒感覺, 好似個機械人咁, 定時定候就做要做嘅事, 餵保充品, 按摩搽油等等; 我已經無再希望會有突破, 咁係好事嗎???








http://www.pomeranianplace.com/success-with-emu-oil-alopecia-black-skin-disease.html


成功鴯鶓油:脫毛黑皮膚疾病

用放射免疫法奧特羅
(聖地亞哥San Diego,CA,USA

真的想分享我的成功故事與其他POM主人雄性博美犬
在6歲開始失去他部份的毛髮他的皮膚雖然未變成了黑色但它肯定變暗他的後面已經失去了大部分的毛髮。在他的背上他的尾部其餘的地方,皮膚幾乎完全裸露,成為片狀及乾燥。他背部缺少毛髮看起來好像他要失去更多的。他剩餘少量的毛髮,已經又幼又脆他的弟弟(同窩)沒有脫髮。他的毛髮豐厚和健康。

我看網上鴯鶓油已經幫助一些POM主
與他們的寵物的皮毛。反正我已經嘗試了一切,所以我想這是值得一試。它真的有效! 有可能只是一個自然恢復的情況下但是,我認為這是鴯鶓油在幫助他。我一直在為他洗澡,鴯鶓油洗髮水和噴他補充鴯鶓油噴一下,每週一次。他的背部皮膚上(在他的尾巴)改善後,短短3個沐浴,已見到改善, 現在它已經完全長出來。我一直給他在使用鴯鶓油, 現在已6個月,他的後腿已經完全長出毛髮,以及他的上背部和肩膀上。他的毛髮繼續增長,儘管速度緩慢。他的新毛是令人難以置信的柔軟,簡直就像當他還是一隻小狗似的。對他的恢復我很高興,急切等待他的披毛恢復昔日的輝煌。 =)

我在Amazon.com購買鴯鶓油產品Kalaya鴯鶓產品。這是價格便宜,所以絕對值得您嘗試。也有很多其他品牌的,我敢肯定會產生同樣的結果!希望這篇文章幫助







多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!