2013年12月12日 星期四

人生總有遺憾?



人生係咪無完美嘅呢? 做人係咪一定要有缺憾? 正當我覺得自己嘅一生都算了無遺憾, 我好感恩!
上天同我開個玩笑, 佢指派咗呢8隻寶貝比我, 測試吓我嘅耐力係咪勝於常人, 所以要我一關一關咁過啦!

以前養5寶, 當佢哋有唔舒服, 我都一樣心驚膽震, 尤期係同叻叻共渡
段時間, 真係唔想再望番轉頭!
以為今次養呢3隻豬仔, 自己已經係經驗豐富, 只要小心D, 應該掌握到!



但事與願違, 好多嘢都係想像唔到, 波波6個月開始肝酵素高, 已經嚇到我膽都無, 一連串驗血療程, 總算醫番好, 但又
背脊生骨刺, 我真係好痛苦, 好驚佢軟組織壓到神經線, 佢會行唔到😓
好艱難將病情穩定落
, 都叫做平安過渡, 又達達夭心夭肺, 究竟安樂兩個字我仲可唔可以見得到?

3隻豬都有低下嘅甲狀腺素, 本來都控制得好好, 但達達又要
個脫毛症, 辛辛苦苦咁搵盡辦法醫番好, 但都係要每年循環咁報到; 依家仲要埋椎間盤突出症, 呢個病波波我都未驚完, 又要達達都得到; 點解一波未平一波又要起啊??!!!

琴晚夜, 如常抱達達上我床瞓, 佢好快瞓得好"林",突然佢發出一D聲音, 唔可以算尖叫因為唔高音, 但確定係唔正常嘅聲音喇!
我當時坐喺佢身邊, 見佢好驚咁縮起咗前手, 表情僵硬晒, 我即刻抱起佢安撫; 我攬到佢好實話媽媽一定會幫到佢, 叫佢放鬆!
過咗一陣佢放鬆番, 但我就好down!

如果達達無椎間盤問題, 我會視今次事件係佢發惡夢, 但依家就會偏向諗佢病情有惡化,  驚佢開始痛痛喇 😢
琴晚係一個無眠夜, 我隔一陣就要望下隻豬, 佢就瞓得好好, 我就不斷胡思亂想啦!

我有如一條扯到行嘅橡筋, 快要斷喇; 呢幾隻豬三朝兩日就要我嚇破膽, 我真係唔襟嚇啦 😰



佢今朝無晒事喇, 睇佢個樣得戚到




今朝一早隻衰豬無晒事喇, Dr. Sam話可以同佢浸浴, 咁我同佢浸吓幫助佢血液循環, relaxed D啦, 先喺浴室噴上Chill-Out香薰, 再播放SPA Music, 今次放咗佢落水後我全程用手hold住佢, 佢好快習慣, 吹毛嘅時候仲瞓著覺!
微泡有按摩作用, 見隻豬咁享受, 我知道我今次做得啱 😌
之後都係要嚴格咁困籠喇, 隻曳豬喺圍欄內都團團轉, 都係休息唔到啦 😞



浸到想瞓覺:)




跟住再幫豬豆浸埋, 佢明顯比上次習慣, 無緊張喇!
我覺得當佢哋浸嘅時候由得佢哋自己調較, 唔好郁D水, 佢哋就唔會驚, 反正微泡有按摩作用, 等佢哋自己慢慢
習慣就好喇!




D水真係好似奶, 仲見到D微泡一



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!