2013年12月29日 星期日

忙忙忙 (w/album)

相片連結



天寒地凍懶出街, 我發覺我越越懶出去喇; 不過又真係無咩時間, 一樣接住一樣去做, 好似剛放低一樣去飲啖水, 鬧鐘又再響喇忙忙忙, 忙得有價值真係再忙都唔在乎, 但達達情況只可以算係差強人意吧; 望住佢令我時時情緒有如過山車咁, 高低起伏, 又上又落 :(

當我感覺佢情況轉好
, 正開心努力終於見到成果, 佢就個急轉彎, 腳仔又無晒氣力, 將我心中高漲嘅情緒一下就淋熄; 正當我感覺失落, 唔知係咪應該沿住呢條路走落去, 佢又表現活力澎湃, 叫我啼笑皆非!

以下條短片又覺得佢情況唔係太壞喎!

 
                                    
其實我都無咩選擇權, 佢情況未差到要做手術
治療, 專科意見都係prefer針灸去幫佢, 希望佢血氣運作暢旺, 咁就有好轉啦;  阿Q精神去想, 起碼現階段都無變壞, 都保持住穩定狀態啦!

唉! 我但求唔好變壞, 都只可以見步行步! 
喺屋企繼續做物理治療, 按摩, 艾炙, 場效應療法, 希望我堅持落去, 會有好轉啦;  琴日波波同達達一齊做治療, 可能佢哋知道自己有咁需要, 都好乖好定, 仲舒服到瞓著, 到同隻豬豆做, 佢就團團咁轉, 轉到無氣先肯停低差吓電啦 :)








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!