2013年12月25日 星期三

場效應治療儀(Electromagnetic Effect Therapy Apparatus)

未開機試綁上腰帶, 達達唔抗拒喎


今日聖誕節, 工人姐姐放咗假, 真係好享受屋企咁寧靜, 如果唔係自己怕做家務,  真係無個姐姐喺度最好, 唔會一日到晚比佢攪到我啼笑皆非啦!
我嘅工作如常, 由一早開始就服侍呢3隻皇帝, 然後再靜靜觀察吓達達!

自從做完咗第4次針灸之後, 我開始見到達達嘅進步喇, 最明顯嘅當然係睇佢隻脚仔仲有無震震吓啦; 星期一針完番嚟, 佢一般都比較
攰, 會瞓覺, 好少行!

但琴日一整日我都好少見佢腳震喇, 除非佢又亂跑, 之後就會見到佢又震番, 但過咗無耐就OK喇; 明顯嘅分別係未針之前佢一企定就一定見到腳震, 仲震得頗誇張啦。

初時我見佢個pat pat郁郁吓, 仲以為佢係搖緊尾仔, 睇真先知佢係腳, 震成咁係比以前差咗, 再加上仲見佢後盤有搖擺, 點敢延誤吖; 上網搜尋話呢D係椎間盤問題, 呢樣係我最驚嘅病症之一, 唔及時治療會癱嘛, 真係好驚!還好求醫及時, 雖然確診真係椎間盤問題, 但情況未算太壞, 唔需要做手術我已經鬆咗一口氣喇; 跟住開始做針灸, 講真做咗頭3次之後分別唔係太大, 但估唔到真係要做到第4次後, 效果先出啦; 唔怪得網上都有講, 慢性嘅椎間盤問題, 要做4-6次針灸先見效㗎!

現階段達達馬步仍然未係好穩, 但我已經有信心, 好相信繼續做呢個治療會幫到達達, 不枉我每日為佢按摩做艾炙, 同每個星期帶佢去見醫生喇!






或者真係同血液循環有關, 達達D毛毛都有改善呀, 雖然毛質仍然係羊毛氈狀, 但D黑毛少咗好多啦, 相信用帶氧微泡機同針灸治療下, 係幫到達達新陳代謝好咗, 同加強咗佢血液循環!



之前提及都想買部"場效應治療儀“去幫達達, 後來諗住用艾草包熱敷都OK喇, 就無再諗啦; 但用艾草包令我好氣餒呀, 蒸就用咗30分鐘, 就兩分鐘凍晒, 敷鬼敷馬咩!




正當我無再諗買呢
治療儀, Mi竟然同我再提起, 原來佢以前曾做過兩次椎間盤手術嘅狗狗, 都有用呢部機去幫佢, 加上佢自己頸背都唔好, 佢都有用速進血液循環, 原來用咗三年幾喇!
佢話效果就唔知啦, 但當係熱敷一定無壞, 會幫到血氣好D!
既然係咁, 今日出油蔴地去買咗佢啦, 番先自己試用, 要知道每個熱度, 咁先敢同達達敷嘛, 狗狗唔識出聲嗌熱, 灼傷佢就死啦!

姑勿論成效如何, 但熱敷真係幾舒服㗎, 難得隻豬一D都唔抗拒, 仲一路敷一路瞓覺 :)
做得嘅我都做晒, 希望達達好快好番!

好舒服呀,一路敷一路瞓覺!

我今日同達達做咗30分鐘, 佢超享受呀, 見到佢咁舒服, 就覺得係買得對, 買得啱!


4.對於長時間不能恢復的病犬,要經常按摩腰部和後肢避免肌肉萎縮,有條件的可以買“場效應治療儀”配合治療用法是將腰帶狀加熱帶裹在犬腰部,調節溫度在適當範圍,每日治療2次,每次40分鐘。
狗民網-狗與愛的世界此帖來自狗民網( v! p6 }; |) F- W2 b5 T% N# a(www.goumin.com)

http://bbs.goumin.com/thread-164452-1-1.html

場效應治療儀



【產品介紹】
 場效應治療儀是現代醫學針灸和推拿與現代電子技術相結合,遵循經絡與臟腑之間,人體部分與部分、部分與整體之間信息對應關係的理論為基礎,用多種被證明行之有效的治療方法對疾病部位相對應的經絡穴位進行綜合作用,運用“由其外而其內”的信息反饋療法,糾正人體各種不正常的功能狀態,使其恢復正常,以達到治療各種疾病的目的。

    
新一代微電腦技術,系統更簡化,工作更穩定;
    
微電腦電子定時,治療時間更準確,更安全
    
內置國家發明專利技術,真正的場效應治療功能;
    
場效應治療強度分電子三檔調節,輸出劑量調節更合理,更安全可靠;
    
輕觸按鍵控制,使用更方便


 

【產品知識】場效應治療儀是隨著場效應治療法的發明而誕生的一種新穎家庭電理療儀器。利用場效應治療原理治療疾病的方法稱為場效應治療法。場效應治療法經醫學界論證正式確定為一種正規康復法。由北京協和醫院等大醫院11位​​醫學專家編寫的《康復醫療法》(賢華主編1989年科學出版社出版)一書有詳細介紹。 


【使用方法】使用時只要把效應帶敷在患處,每次治療25-35分鐘即可。效應帶是場效應治療儀的專利部件,專利號ZL 95101586.9帶芯配方含有多種微量元素,採用特定的材料,特殊的工藝,經嚴格的品控,確保正常使用時的絕對安全。該治療帶在使用時由於遠紅外線和電磁作用產生熱量,通過主機可調節治療的溫度。YC—EOⅡ型場效應治療儀是I型機的基礎上增設雙路輸出,配置兩條治療效應帶,可進行穴位對稱治療或兩個患處同時治療,提高了治療效果,該機型最受廣大用戶歡迎。● 雙路治療,微電腦控制強度和定時● 場效應治療法● 遠紅外線治療法● 電磁作用治療法 


【主要適應症】風濕性關節炎、肩周炎、頸椎病、類風濕、高血壓、半身不遂、手腳麻木、坐骨神經痛、骨質增生、中風、口眼歪斜、鼻炎、感冒、氣管炎、肺氣腫、腸胃病、痔瘡、婦科病、慢性肝炎、牙痛、咽喉炎等50多種常見病、慢性病。



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!