2013年12月2日 星期一

明日見專科



聽日就帶達達豬見專科醫生, 當診所姑娘來電提醒我應診時間, 我個心突然狂跳起, 自己有事都未有咁驚, 湊狗狗就成日比佢哋嚇到心驚肉跳!

由最初養bebe開始, 到佢抽筋心臟病, 及後每一隻都有不同症狀, 每一次面對都好徬徨, 呢D真係唔可以話見過就會放心得落, 真係好難形容種感覺,  就係咁震騰騰....一關一關咁過!

明日會係咩結果, 只要唔好同我講要做手術, 任何治療我一定盡量配合, 我真係唔捨得要達達豬捱刀囉!
禱告再禱告, 我呢個無宗教信仰嘅人, 只有臨急抱佛腳, 求求上天幫忙!

今日主力學習狗狗嘅按摩術, 上youtube睇片, 努力鑽研!
我非常同意某條短片, 主持人話動物骨頭筋膜嘅毛病, 除咗西醫西藥,其實針灸按摩, 利用中藥治療動物, 已經有好多年, 歷史深遠; 當然西方醫學較快較明顯, 但另一方面都較多副作用嘅風險; 佢話只要循序漸進, 肯花多D時間落去, 問題大都可以解決, 咁當然有D真係要靠手術治療啦!


無論要花幾多時間, 只要有正面進展, 我一定比佢適當治療; 達達情況唔係咁壞嗟,  我要比D正能量佢, 聽日一定要順利過渡, 我唔要做手術呢招!!!!!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!