2013年5月25日 星期六

挍耳仔 - AromaDog Ear Clear



波波鍾意挍耳仔, 而且頻律好密, 仲有fing頭, 驚佢耳仔有問題, 當然係睇醫生啦!

呢個問題困擾咗我好多年, 咁多年嚟同一問題醫生都換過3個, 但同一問題都得到同一答案, 佢耳仔好乾淨, 無發炎, 無事!

但不同醫生有不同建議, 有叫我同佢密D清潔, 用棉花棒加洗耳水輕輕咁轉, 洗密D就OK!
又有叫唔好洗咁密, 洗耳水都有刺激, 洗得密仲衰; 唔好用棉花棒, D污糟分泌越推越入!
好啦又有話要將耳道灌滿洗耳水, 然後按摩耳根等佢自己fing頭, 污糟嘢會跟洗耳水一齊fing出嚟, 抹咗就OK!



每睇一次醫生就改變一次清潔方法, 老實講不同方法的確令我無所適從, 但最大問題係無論我用乜嘢方法都係無用, 咁多年來佢都係咁
fing頭, 係咁挍!
洗耳水都轉換過無數牌子, 但無一次有用; 呢個問題伴隨住波波一日一日長大, 但問題仍未解決!

上次換咗一隻天然草本洗耳水, 再加上轉咗homemade diet, 初期好似有好轉, 無挍得咁密, 好開心; 但慢慢落嚟又故態復萌, 完全無用, 睇醫生都搵唔到原因!
呢個問題存在咗
耐, 無得解決 :(  我都曾寫過上blog!

http://yippompom.blogspot.hk/2011/10/blog-post_24.html#more

上次例行抽血檢查, 我再同醫生商討, 佢話直接灌滿洗耳水係常用方法, 但有可能波波fing唔清, 耳道成日潮濕, 佢好唔舒服, 所以佢頻頻fing頭, 咁都唔好!
之後我除咗沖涼會灌洗耳道, 平常都係濕塊棉花, 同佢抹吓就算, 因為上網search過, 狗狗耳痕成日fing頭會有機會攪到耳仔有血泡,
叫做耳血腫, 要做手術架!

好擔心但又好無奈, 最麻煩係搵唔到原因咩導致佢耳仔唔舒服, 不過我就減少咗灌洗耳道, 因為真係好多日都唔乾爽, 抹親塊棉花都有濕, 咁難怪佢fing頭!
 
復日咁過, 睇住佢又fing頭又挍耳, 個心好唔舒服:'(  
唯有每次用完一樽洗耳水就換新牌子, 希望撞到隻啱佢用啦! 

今次見到又有新出品, 係香薰, 又嚟試用, 我最滿意係佢用法, 話明唔要直接灌落耳道, 係濕塊棉花揩抹, 咁又可以試吓, 我真係唔想見佢不停fing頭喇!

so far抹咗一次, 兩日來無見過波波挍耳仔同fing頭, 唔通呢隻就係佢嘅真命天子?
仍有待觀察! 
希望今次真係可以將我哋嘅難題解決, 波波唔會耳仔再唔舒服啦!






AromaDog Ear Clear - 狗狗香薰治療 耳朵清洗 (1oz)

Vet Recommended: All natural ear clearer
Ear Clear contains Lavender to keep your dog calm


A soothing, natural treat for your dog's ears. This blend is PERFECT for cleaning waxy, smelly ears.
Lavender and witch hazel gently clean, soothe and freshen waxy build-up as well as preventing microbes from forming in pockets where fungus and yeast infections begin.
The results are squeaky clean ears and a calmer, more balanced pet.





獸醫推薦:全天然清洗耳朵

獎勵您的狗的耳朵!
薰衣草,金縷梅, 可幫你溫柔地清潔, 舒緩和清耳垢防止微生物真菌和酵母菌感染.
結果是幹乾 淨淨的耳朵和一隻更平靜和平衡的寵物.






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!