2014年11月3日 星期一

最唔想講嘅話題


唉 ! 最唔想講嘅話題!! 
今日又講醫療失誤, 當然呢度講嘅係狗狗啦!

呢件事我係從facebook上得知, 雖然我唔識事主, 但我哋係同一群組, 所以整件事從一開始我都有關注; 一路有追住post, 當然係關心狗狗, 希望佢無事!
事主嘅狗狗發生呢件
, 初時當然係六神無主, 及後就好激氣, 佢喺fb上吐苦水, 話未收到refund就受到不禮貌對待, 激到一肚氣, 要將件事廣傳開去!

事緣有日早晨剛起身, 事主驚見狗狗隻眼好凸, 佢好驚即刻帶佢去睇醫生啦; 點知個外國女醫生一望就話要切眼球, 話一定有過意外發生, 碰撞到個頭, 先會搞到咁! 
醫生話要盡快安排做手術, 為免感染細菌; 因為狗狗眼仔已經神經壞死, 冇咗功能!

事主心亂如麻又愛兒心切之下, 就答應翌日做手術; 但呢間診所好怪, 佢唔係叫事住落訂金, 要全數手術費比晒, 咁事主就照辦啦!

之後上fb講起呢件事, 大家都話摘除眼球唔係小事, 一定要搵多個
second opinion, 提議帶狗狗去太平道診所睇專科; 由於無得即時睇眼科, 事主就帶狗狗去睇急症喇!





急症科醫生話有兩個選擇, 可以係切眼, 但仍可以試試睇吓救唔救得番; 提議將眼睛縫埋, 等兩星期睇睇隻眼仔可唔可以自然縮番, 是否可神經修復, 到時由眼科醫生跟進番, 如果好彩無失明當然唔使切眼!
咁情況事主梗係照辦啦, 有一線生機唔使切眼喎!






事主同原來診所通電話, 話唔做切眼手術喇, 希望可以refund啦, 但姑娘建議手術費keep住先, 如果眼仔真係失明, 喺佢哋度做手術平D嘛,  而且refund無先例, 要問過老細啦, 應該唔會
refund全數㗎!
當時事主無心情斟酌喇, 都仲擔心緊狗狗唔知點啦, 錢就後話!

呢兩星期佢keep住updated狗狗情況, 每過一日佢都好緊張啊, 臨近揭盅嘅日子佢話唔使瞓喇, 當然即使我哋唔相識, 都盼望佢狗狗眼仔無事啦!





終於到覆診日期喇, 眼科醫生拆線前都叫事主要有心理準備, 如果失去視力就無得選擇, 要摘除眼球喇!  

之後....醫生小心檢查, 做咗幾個測試後, 話狗狗眼睛可以保留, 視力回復正常, 好好彩無盲啊!
真係天大喜訊, 連我都好好好開心!

 




係邊間診所咁草率斷症我唔開名喇, 唔係我親身經歷我唔想評論有偏差!
但好痛心
真係有呢D獸醫, 斷症可以咁兒戲行事? 還是為咗賺取手術費就掉以輕心, 無仔細確診, 咁隨便就決定要幫狗狗切眼? 
如果當日事主無上網講及, 信任晒呢個醫生, 咁狗狗嘅餘生就得番一隻眼喇!

請各毛孩嘅家長遇事真係要冷靜, 處理要小心; 又一個事例引証, 當遇到大件事一定要尋求second opinion, 我好明白有起事
種慌亂無助感, 會驚到手騰脚震; 咁就同朋友家人商量吓先, 過一過冷河腦筋清醒番嘅!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!