2014年11月16日 星期日

浸死海浴鹽 (w/album, video)

相片連結


前晚達達好曳曳, 我剛瞓著就比佢嘈到又要, 依家佢要尿尿都會通知, 唔會屙落床仔; 真係好唔想起身, 但又唔可以唔理佢, 唔想佢瀨濕晒D被仔 :(
死死氣爬起身抱佢出去, 佢真係要尿尿, 其實佢係好乖, 唔會亂; 以為幫比佢去咗尿尿就可以好好瞓番覺 :) 屙完抱番佢落床仔, 點知呢隻刁蠻女承勢曳曳, 係咁吖吖叫, 真係比佢激到暈低!
呢條短片就見到達達成日都係咁扭計!




真係無計, 唔理佢係唔會停低, 呢隻女為求達到目的係可以打持久戰, 一定係我敗落!
唯有抱佢上床同我一齊, 但見波波望住我嘅眼神好慘悽 :(
如果我又比佢上埋床即係我無得瞓番, 咁我頂唔順呀  :'(
梗住心腸唔望個仔, 瞓覺!!
波波好乖, 唔同達達, 唔會為達到目的就嘈
嘈閉; 媽媽答應會加倍償還, 瞓醒200%鍚番!!





一早起身煲小米粥比3隻豬仔,  估唔到咁細隻鵪鶉都拆到成碗肉, 煲粥好香啊!  
拎比波波聞吓, 梗係比個心肝錠試先啦!
3隻豬仔都好鍾意呀, 好快食晒 :)









下午Mi同老公過嚟探3隻豬仔, 都好耐無見佢哋喇; 之前豆b條頸有事, 都唔適宜出去啦, 佢哋都怕咗我呢3隻玻璃豬仔; 眼見3隻豬算情況穩定, 而且我近日都有同佢哋出去, 就約埋一齊, 因為Mi幫我買咗死海浴鹽比佢哋!





上次Mi倒過少少呢隻浴鹽比我D豬仔, 呢隻成份天然, 無添加其他香味, 比3隻豬用較適宜; 我比達達試過, 我唔知達達浸後嘅感覺如何, 但我就見唔到有唔妥, 可以用吓囉; 打算每個月用一次咁多啦, 呢隻浴鹽價錢平, 又講到好多方面都有幫助, 我將成效期望降低咗, 有20%都好喎 :)
依家浸浴我都會添加magic mist, 倒少少落水度比佢哋浸浴, 等皮膚濕潤D, 天氣乾燥咗嘛!


Sea Minerals, Mineral Bath

Description
  • From the Dead Sea
  • 100% Natural
  • Feel Relieved
  • Feel Relaxed
  • Feel Refreshed
For:
  • Detoxification
  • Relief of tension
  • Skin toning
  • Muscular and Joint discomfort
Put a Dead Sea health spa in your bath.
Natural Dead Sea Bath salts into your bath water brings relaxation, and refreshment, help relieve tension and brings soothing comfort to muscles and joints. 15-20 minutes is almost as enjoyable as a trip to the Dead Sea itself.
Recommended For: Relief of tension, detoxification, smooth skin, muscular pain, tired aching feet, and skin disorders.




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!