2012年6月22日 星期五

羅漢果海底椰湯(附豬仔為食相)



最近都集中煲d清潤既湯水, 等身體容易吸收, 唔好咁容易生病, 希望大家都身體健康!

今次呢款湯, 我煲咗20分鐘就盛起比幾隻豬仔喇, 因為落咗羅漢果, 我唔想佢哋飲咁濃味!
見到有其他blog主每星期都比狗狗飲羅漢果水, 話飲後會少咗眼屎, 我就唔敢定期咁做, 畢竟狗狗生理構造同人體不盡相同, 定期飲用唔知會唔會有副作用, 我相信狗狗飲少量係有清熱效果, 但喺唔清楚確實情況下
, 我只敢偶一為之!

都係盛起湯水先落、北杏啦, 聽過杏仁對狗狗有毒性, 雖然唔係比佢哋食, 但比佢飲嘅湯有唔適合嘅食材都係唔好啦! 


材料:

羅漢果: 羅漢果性涼味極甜, 無毒, 入肺脾經, 具有清熱消暑, 潤肺化痰止咳, 滋潤聲帶, 潤腸通便的作用, 可用於肺熱或肺燥咳嗽;感冒引起的喉痛聲沙, 失音, 慢性咽炎, 以及腸燥便秘等.
 

海底椰: 海底椰以清燥熱、治療肺熱久咳功效顯著而聞名,且具有滋陰補腎、潤肺養顏、強壯身體機能的作用; 更可清心安神, 可治熱病之後, 餘熱未清, 虛煩不安, 失眠多夢等症
而科學化驗的結果,發現海底椰含有豐富的多醣和人體所需的氨基酸,的確有保健作用。(唔知乾同濕效用有無分別, 今次我用晒兩種)

紅蘿蔔: 富纖維素及硒元素, 並富含蛋白質, 脂肪, 碳水化合物, 維他命及鈣, 磷, 鐵等礦物質. 可預防血管疾病, 糖尿病, 能控制癌細胞異變, 提升免疫功能. 紅蘿蔔還具平衡血壓, 幫助血液循環, 淨化血液, 促進新陳代謝及強化肝臟機能的功用.


帆立貝:含有蛋白質、脂肪、碳水化合物,以及鈣、磷、
鐵等礦物質為海物中滋補之品.

、北杏:杏仁為民間熟識的止咳藥材, 我國以秦嶺和淮河為界, 以北產的為北杏, 以南產的為北杏仁味微苦, 止咳平喘、潤腸通便, 長於降氣; 而南杏仁味微甘, 潤肺止咳, 長於清潤。兩者合而為湯, 對燥咳、便秘者最有效 瘦肉:  提供優質蛋白質和必需的脂肪酸, 提供血紅素, 促進鐵的吸收, 能改善缺鐵性貧

想偷步飲湯, 比媽媽鬧呀, 睇佢哋面黑黑幾樣衰!
加咗紅蘿蔔打成嘅湯, 佢哋好鐘意飲!