2012年6月12日 星期二

遺忘咗叻叻嘅忌辰 (叻叻篇)







偶然睇吓日曆, 驚覺今日已經係6月12日喇, 我係唔係病懵咗呀, 竟然忘記咗6月7日, 係寶貝仔叻叻嘅忌辰;
離開咗我, 足有6年!

轉眼就六年, 坐低細想, 回味住同佢
相處每一生活片段, 忽然一下子,重現眼前,  諗起初初接佢番嚟, 就好似只係上星期發生嘅事一樣,感覺好近... 但捉不到,留不住...... 
我越去細想, 越心有慼慼然! 作為佢媽媽,只能默默承受... 過多嘅眼淚,只會令佢走得不安...


曾經睇過一段文字, 我將佢改咗少少, 配合住我此刻對佢深切
思念!











叻叻乖, 你陪伴咗媽媽 10 年, 帶俾
媽媽好多快樂嘅回憶, 媽媽會永遠思念你... 同你走過嘅每一步, 每一跳, 都深印係媽媽嘅腦海, 永誌難忘。

叻叻乖, 正如媽媽承諾過, 生老病死, 不離不棄, 幾難都一齊行到最後, 媽媽
都一步一步, 做到了。係彩虹橋嘅那邊, 會再無苦難, 有嘅係青山綠水, 同伴眾多, 你要好好安息。

叻叻乖, 要帶住媽媽嘅愛與思念上路, 與同伴互相照應, 展開新嘅旅程。媽媽會祝福你, 多謝你與我相依相伴 10 ...




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!