2012年6月27日 星期三

又試新嘢 - 鱉蛋粉



達達食咗寵物opc都好幾個月喇, 都見唔到明顯效果.... 
朋友嘅狗狗同時間進食都見到有好嘅改善喇, 咁係咪達達對呢隻產品並唔吸收? 

每個人體質唔同, 狗狗都係一樣, 達達同朋友狗狗同時期服用, 都有3個多月喇, 毛毛仍然疏落, 我諗又係時候同佢轉supplement!


其實我明白一般狀況下食補充品都好難見到有特別效果嘅, 以我自己為例, 我都有食supplement, 不過都唔識分食前食後嘅分別, 所謂話精神咗, 皮膚好咗呢D, 都係好講當時情況, 試下通頂幾日就乜都唔靈啦 :)

除非係見到身體有明顯毛病, 先會見到有無成效! 
朋友嘅狗狗早前唔太健康, 毛髮生長都比以前稀疏咗, 間中仲伴有血絲於便便; 佢狗狗食咗 pet opc後一切都有好轉, 明顯精神體力都有改善, 毛髮生長濃密咗, 仲連血便都無埋; 呢D改變先叫明顯, 咁先証明到呢隻補充品適合佢狗狗服用! 


今次我比達達試鱉蛋粉, 其實呢隻產品我之前都有留意; 不過當時香港未有出售, 我就抱住觀望態度, 試吓其他先, 咁啱見到終於推到嚟香港喇, 咁順理成章不防一試啦!

我有做過research, 睇究竟鱉蛋有幾好; 鱉即係水魚, 水魚蛋營養非常豐富!

一、魚蛋有不可思議的生命力。

二、魚蛋的蛋白質的胺基酸組成非常理想,可謂完美的蛋白質。

三、魚蛋的蛋白質、礦物質、不飽和脂肪酸成分遠大於雞蛋。

四、將魚蛋、雞蛋、鴨蛋、鵝蛋、鴕鳥蛋、鵪鶉蛋水煮30分鐘,發現魚蛋蛋白質不會凝固變硬,具有不易凝固、黏性特強的蛋白質。



我無抱有好大期望, 畢竟補充品唔係藥物, 都好難話效果超彰, 不過唔代表我放棄希望, 可能呢隻真係適合達達豬.....
反正都係天然補充品, 做咗咁耐research, 都認為值得一試, 希望今次click中啦!


琴日收到代理寄比我嘅一小包試食裝, 都可以試幾日, 主要唔係睇有無成效, 係想睇達達肯唔肯食嗰種味道, 同會唔會敏感!










皮膚修護毛質亮麗
◆毛量增加高蛋白質
◆高鈣加強配方超優適口性

TwinkStar鱉蛋爆毛粉是讓毛色活化(皮膚修護、毛髮亮麗、提升免疫力)的營養食品,真正從根改善進而讓寶貝們得到永久的健康狀態 ,產品屬於深根改善型而非瞬間反應型。
TwinkStar鱉蛋爆毛粉,提供了高蛋白、高脂肪、高鈣、高卵磷脂,更具有豐富的多元不飽和脂肪酸(DHA, EPA等)、天然的維生素群及微量的牛磺酸。
鱉蛋爆毛粉內含有增進腸胃健康的"有機燕麥粉,提昇能量與活力的"乳清粉",能有效促進鈣分子吸收的"酪蛋白磷酸鈣",增加免疫力的"天然小麥胚芽粉","酵母粉"和"食品A級磷酸一鉀"等成分... 。
餵食更分便,沒有油狀物的腥味,中文說明及匙附於瓶內,30~60天內絕對能讓寵物皮毛問題能有明顯改善。
==============
品牌:臺灣TWinkStar
單位:瓶
規格: 200公克


所有的成分分析及含量經過TAF認證機構證明
產品委託財團法人食品研究所中央畜產會檢驗分析及技術指導
嚴格的生產標準,已經達到人體食用級標準!!
  • 產地: 台灣
  • 注意事項: 請置於乾燥陰涼處,避免陽光直射,開封後請儘速食用或冷藏。若食用後有身體不適的狀況,請酌量減少用量。



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!