2012年6月29日 星期五

我嘅松松收藏品 (w/album)

新訂番嚟嘅 4 seasons notebook, 用嚟同佢哋做記錄都幾好喎:)


今日收到個email, 係一個網上店嘅朋友, 我哋都相識咗年幾喇, 一開始都係因為買狗狗用品; 佢最初只係一間online shop, 依家開咗店鋪, 佢話入咗少少松松精品, 叫我有時間去探佢, 睇吓鍾唔鍾意啦!


其實喺佢未開店前, 佢都間中有入少少松松嘅產品, 不過佢入嘅都係一D比較精緻嘅貨物, 唔可以喺淘寶淘到番
! 雖然在我黎講, 有部份嘢覺得都有少少貴, 但都受唔住佢嘅引誘, 忍唔住會買一, 兩件番嚟!

今次佢又
引誘我喇, 有個手機貼同環保袋, 兩條靚靚嘅電話繩..... 不過咁丁丁個又好似幾貴咁 :(
 



我養咗松松咁多年, 係去年開始先想要番D收藏品, 今日比佢挑起我嘅心癮, 拎咗呢年多嘅收藏品出嚟, 觀賞一番仲影埋相, 咁又玩咗一輪喇, 哈哈!!


Links: My Pom Pom Collections








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!