2012年6月25日 星期一

波波睇醫生

一見個袋就開心到跳咗入去!



今朝一早, 比波波嘅咳嗽聲嘈醒, 見到佢好用力咁咳, 真係心都痛埋, 急忙拎個手機出嚟, 拍低佢咳嘅呢個段, 等一陣去見醫生, 比佢睇吓佢咳嘅情形!


咁開心去街街, 一陣你就知!





差唔多到咗約定時間, 我就早D出門, 每次睇症我都一定守時, 唔想大家左等右等; 見到醫生, 我就拎出手機嚟播條短片啦, 點知Tung醫生咁有性格, 連眼尾都唔望過嚟, 佢輕描淡寫咁講咗句, 靠呢D點可以斷症, 一定要用聽筒去搵出原因!

我又唔係叫佢睇片嚟判斷, 只不過想比佢睇下波波咳緊
嘅情形, 可以聽下D咳聲係點樣, 睇下無妨嘛! 不過正如我所瞭解一樣, Dr.Tung係非常執著嘅醫生, 佢堅持自己嘅診斷, 完全唔要我比料.....

算啦每個人嘅性格都唔同, 佢係好有自己嘅主見, 總之佢講你要聽話, 咁都唔係唔好嘅, 好過
模棱兩可, 睇完都唔解決到問題!

總之醫得好我豬仔就OK啦, 今次佢話波波都係氣管
毛病, 叫我唔好比佢玩太癲, 太興奮佢氣管收縮會咳得更勁, 仲叫我千萬唔好再比冷親! 


 咁鬼熱天時邊會冷到佢丫, 我一向屋企調溫都係25度, 應該唔會冷到佢哋, 不過唔好出出入咁冷熱交替就真!
都係留喺屋企比佢休息番幾日
, 希望好快藥到病除!









多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!