2012年8月3日 星期五

自我勉勵


有時間會登入各寵物區嘅forum, 睇吓有乜新鮮資訊, 好多時都會睇到有好多狗狗有病, 主人受盡煎敖!

有狗狗有糖尿病, 睇佢哋主人嘅對話, 好似好簡單, 只係談論落針藥多少, 落針嘅位置, 食物嘅編排等等,
其中花咗幾多心思, 幾多心血? 
最慘狗狗得出嚟嘅反應又要時好時壞, 睇似好簡單討論, 但主人內心有幾沉重, 擔驚受怕咗幾多次, 我真係好瞭解!





又有狗狗有腫瘤, 何去何從都唔知應該走邊條路, 繼續延醫診治, 又怕
狗狗更受痛苦, 叫主人放手送佢離開, 又真係好難做得到; 嗰種錐心嘅痛苦, 對我並唔係一種陌生嘅感覺, 我深深體會得到!


有好多大大少少不同
狗狗嘅毛病, 我都見到主人花盡心力, 只為咗佢哋嘅寶貝活得更好!
回望吓我3隻小豬, 當然都有少少唔妥, 但佢哋係一個活生生嘅生命, 點可能無風無浪活到耆老?







每當我感到氣餒與無助, 覺得做咗咁多都無成果, 我就會睇吓其他狗狗, 有嘅係更嚴重嘅問題; 相對起嚟我幾隻豬仔真係好小兒科, 起碼佢哋可以享有高質素嘅生活, 行得走得, 食得瞓得又玩得, 相比起其他受病魔纏擾嘅狗狗, 其實我應該好感恩!

人有時就係咁, 會去作出比較, 但一般會相比人哋嘅好, 永遠睇唔到人
哋嘅壞!
我要好好做個調較, 會好好揍幾隻豬仔, 有咩事未得到預期效果? 唔緊要, 再接再勵, 只求比我有嘗試嘅空間:)



達達毛量雖然未見好轉, 但毛質毛色都靚咗!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!