2012年8月30日 星期四

論盡工人 - (1)

3隻豬都得好舒服!

 今日唔係講狗狗, 變為僱傭論壇, 谷埋谷埋都要呻吓嘛! 

今日工人姐姐放假, 屋企頓時變得好寧靜, 我開咗狗狗音樂, 放咗3隻豬仔上床, 等佢哋好好睡個晏覺, 我就坐喺傍邊張檯, 做吓小手功; 好享受呢一片寧靜, 3隻豬一定與我有同感, 佢哋瞓得好安寧!

如果唔係自己懶惰, 真係唔想屋企多咗個人, 呢個姐姐做嘢成日砰砰硼硼, 發出好大聲晌, 攪到我同班豬仔都神經緊張!


其實係咪所有工人姐姐都係一個樣, 一做耐咗就氣燄高張; 我呢個姐姐學歷算高, 所以佢談吐都頗為驕傲; 做錯事永無講句對唔住, 聳下膊頭就算數; 仲要好老實咁同我講, 唔係為錢點會為我放下身段嚟做工!

唉! 佢係咪都有公主病? 出嚟做事要知分寸, 要知自己嘅positioning; 唔高興可以唔好applied呢個工種嘛, 何必要令到大家都面膿膿! 我自問唔係無良僱主, 需索無窮, 但基本要求一定有, 例如叫佢熨衫先要睇標籤, 煮餸要分清楚糖同鹽; 或者佢都係太年輕喇!

呢個姐姐其實頗粗心大意, 炆餸炆乾, 熨衫熨壞, 係我歷年請嘅工人之首! 佢根本從來未做過傭工, 呢D都係多謝agent嘅欺騙, 話佢好有經驗 :(

是以我真係唔敢將班豬仔交託比佢, 自己走
去行街街! 
好似我買比豬仔食嘅都係三文魚扒, 都只不過有條大骨喺中間, 每次佢蒸熟咗魚肉, 我會叫佢揀起魚骨, 好等我分配; 但都有好幾次, 我仲會係魚肉裏面挑到骨上嚟, 如果唔係我自己照顧幾隻豬嘅飲食, 真係比佢哽死都似!

世上嘅事真係無完美, 如果無工人幫手, 即係要我自己洗衫煮飯, 拖地熨衫, 一諗起要我去做呢D家務, 我就幾唔滿意, 都容忍落嚟!

呢個姐姐, 又唔可以話全無優點嘅, 起碼手腳乾淨, 唔會偷搶拐騙啦, 佢對幾隻豬都唔錯嘅, 佢成日都話最鍾意係同3隻豬仔玩, 同佢哋行街街, 要有溫和對答, 笑容滿面此其時啦!
不過阿姐姐唔明, 我請佢番嚟係分擔家務, 基本上照顧幾隻豬仔, 我都唔駛佢粗勞, 點可能請佢番嚟同幾隻豬仔玩呀!

朋友話既然係唔滿意, 點解唔換過一個? 但真係談何容易!
一來依家請個工人真係
好高難度, 有朋友足足等咗9個月,現階段供求掉轉咗, 係佢哋揀僱主, 佢哋要揀工!
而且工人嘅質素, 同以前相比真係差好遠, 我最初請嘅工人每個都有續約, 但近年就真係同佢哋難以構通!

一諗起我教呢個姐姐都教到嘔咗幾桶血, 依家先叫做
上手, 又嚟過要從新調教, 我就頭都大埋, 而每個工人, 真係無gurantee嘛, 又怕再來一個每況愈下, 就忍得一時得一時啦!

琴晚上咗僱傭論壇, 睇見其他僱主談論佢哋工人嘅惡行, 真係眼都凸晒! 仲有話D中介公司喺度攪攪陣, 會串同D工人姐姐騙佣金!
真係越睇越驚越心淡, 唔通真係要忍,忍, 忍! 
睇下我仲可以忍得幾耐, 忍到幾時啦!








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!