2012年8月29日 星期三

遺失愛犬




之前發咗個惡夢, 波波走失, 估唔到隔咗無耐, 真係有人好似演繹咗我個惡夢出嚟, 開門之時走失咗狗狗!

今次失狗事件都算攪得幾大, 狗狗父母開咗個群組, 有6佰幾人參與其中, 我都係其中一份子; 當然我幫唔上乜嘢忙, 只可以喺自己嘅facebook wall 上分享, 希望多D人睇到, 做到一個廣傳嘅效果, 等多D人留意!


失狗事件中, 我好少會再三呼籲, 一來痛恨果D放繩嘅主人, 成日自以為是, 永遠唔相信有意外, 永遠振振有詞, 終於得到教訓啦!

當然我都會好為狗狗擔心, 狗狗同父母失散後係幾咁可憐無助!
有機會從此就淪為流浪狗, 任憑風吹雨打, 挨飢抵餓; 再不幸嘅比其他浪浪襲擊, 身體受傷; 更慘嘅唔小心走咗出馬路, 會車輪下身亡!
真係諗吓都驚到一身冷汗, 如果真係無拖好
狗狗, 任由狗狗自由行而走失, 主人實在難辭其咎!

但今次事件中, 走失狗狗真係好意外, 就好似如我惡夢中一樣, 係鄰居唔為意開門, 狗狗走咗出去; 雖然佢父母發覺後即時追出去, 都無咗狗狗影踪, 從嗰一刻佢哋就
開始咗個惡夢喇!

正如佢哋群組嘅title一樣"一時疏忽付上沉重代價", 狗爸連工都辭埋專心搵仔, 狗媽腳傷未瘉篤住拐杖通街嗌, 我完全體會到佢哋嗰種焦慮, 惶恐, 難過,
心!

又因為呢件事, 體會到人間有情, 群組中好多人, 互不相識, 都出心出力, 有幫手通街搵, 有幫手share到各網站, 更有嘗試聯絡各傳媒!
全都因為我哋都係愛護狗狗嘅人,視佢哋好似兒女, 感受到失去仔女有幾痛, 所以都想出一分力幫忙!
有代祈禱, 有對呢對父母多加安慰; 走失咗足兩星期嘅狗狗HAPPY今日終於搵番喇, 狗狗同父母終於可團聚, 感謝上天!

呢個結果當然完
, 但從呢一件事都告介自己, 出外顧然要拖緊狗繩, 屋內都要小心開關門戶, 萬一狗狗走失咗, 唔一定會有滿結局架!

*今次呢件事好似有D支節, 好似話有人鍾意狗狗唔想比番人, 如果咁對happy父母又真係好殘忍, 最後happy仔番到媽媽身邊時竟
被絕育......
我都好想知事件嘅真相, 睇吓係點嘅原因.


https://www.facebook.com/groups/344439595638130/346357018779721/?notif_t=group_comment_reply






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!