2012年8月26日 星期日

上門剪毛毛

剪完毛毛喇, 兩隻豬都好整呀!

今日一早, D姐姐嚟同對twins剪毛喇, 都係豆b剪先,
豆b係好難handle嘅, 自己同佢修過毛就知喇, 主要係佢成日表演軟骨功, 係都唔肯企起身,真係好難同佢剪架!  
比姐姐同佢剪先, 由深入淺, 姐姐同波波剪時就好輕鬆啦!





豆b要出動條綁繩輔助

跟住就到波波, 波波就比較合作, 唔會亂郁, 可能佢係驚啦, 會好緊張! 今次我好叻, 剪毛前30分鐘幫佢滴咗花藥, 等佢輕鬆D, 而姐姐都容易D剪!




波波較定, 唔駛綁!



大工告成喇, 兩隻豬仔都好整齊, 豆b我要求剪短少少, 佢短毛D好似好cute, 波波只修齊少少!

自從試過上門剪毛, 我真係覺得好好, 都唔想
出外剪喇; 一方面唔駛舟車勞頓, 又唔駛我一企幾個鐘, 皆因每次剪毛我都唔會離開佢哋, 怕佢哋唔見咗媽媽會緊張;  依家喺自己地方,佢哋又唔會咁, 點都會放鬆少少:)


豆豆

波波

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!