2012年8月21日 星期二

自由與自私

圍住冰頸巾, 坐住冰涼墊, 準備出發! 幾大陣像 :D

今晚終於同3隻豬仔落街, 真係困喺屋企太耐喇, 仲有係多謝朋友A幫我買咗冰領巾同坐墊, 咁都可以消暑一陣間啦!
再者都想測試吓花藥對波波有無幫助, 佢都用咗幾日喇, 睇吓效果如何啦!



我一如往日咁拖波波行先, 好失望係波波一如以往, 見到狗狗都係又跳又吠, 最慘係遇到隻放繩松松, 直向佢衝前. 
本來一開始見第一隻狗狗, 佢無反應激烈, 我正開心可能佢情緒有好轉, 但咁樣一攪, 全軍覆歿, 佢表現仲癲! 
希望花藥治療往後仍有進展, 可能波波用嘅時間都係太短啦!



開始情緒都OK架!

行得好輕鬆好正常!
比狗撲完開始緊張喇!

開始發癲, 見狗就吠:(

放番波波上車, 輪到達達喇, 可能耐咗無出去, 佢表現好唔自然, 行得戰戰兢兢, 尾仔都垂下, 不過熱身一輪後, 佢表現就正常番; 行咗幾round又見到放咗繩嘅狗狗喇, 仲好大隻呀, 見佢跑得咁快, 都係抱番起達達較安全; 前兩日先同網友V傾過, 無耐之前佢狗狗都比放繩嘅狗狗咬咗, 不幸中之大幸係傷口唔太大, 但都係無之災啦!


同波波相反,達達開始好唔習慣!

緊張到反晒白眼!

開始放鬆番!

跟住工人姐姐行得算唔錯喇!


眼見越嚟越多狗狗出現喇, 波波又吠到唔收聲, 又成街都係放繩狗, 攪到我都緊張埋, 都係返歸也罷!
豆豆就無得行喇, 不過呢隻豬一向都好懶, 放落地好多時都坐喺地下, 佢淨係鍾意坐住私家車遊街!
 



飲完水番屋企喇,咁多甩繩狗狗,好麻煩!



又再講拖繩問題, 真係唔知要講幾多次, 放繩狗狗嘅主人先會明!!!
真係好唔明, 呢D主人係點諗, 最基本嘅嘢都做唔到, 真係一個好唔負責任嘅人!
話縛住狗狗無自由, 咁比佢行都好慘, 呢D係你放狗嘅方式, 你鍾意比佢自由行!

我理解嘅係呢D唔係叫做自由, 呢D叫做自私呀!你放繩任由狗狗亂衝亂撞, 真係隨時發生血案啦; 況且亦影響到他人同其他狗狗嘛, 有機會引起狗狗打鬥, 做成兩敗俱傷, 如果嚇到他人或者狗狗, 咁好無辜嘛! 要自由咁跑, 唔係喺馬路邊啦!
要自由跑帶狗狗去狗公園嘛, 起碼有圍欄圍住, 比較安全, 而去狗公園嘅主人都會有個心理準備, 會遇上放繩狗狗啦!

為免傷和氣, 喺公共地方放狗都係請拖番狗繩啦, 夲來我拖住波波行得好地地, 比你哋放繩狗狗咁衝埋嚟真係嚇死㗎!

其實拖繩都唔會無自由啦, 又唔係叫你死扯佢, 你都可以放鬆狗繩任佢通處行; 起碼保障到狗狗安全唔會衝出馬路, 又唔怕走失狗狗, 更唔會對其他人同狗狗做成威脅, 何樂而不為呢! 

請再三仔細諗清楚, 你放繩目的係乜嘢? 為咗佢可以自由行都係出於愛佢, 但萬一發生意外, 佢走失咗, 走出馬路比車撞, 走咗去同其他狗打交而受傷, 受害嘅係你嘅狗狗! 本來呢一切可以唔發生嘅, 你絕對係可以保護到佢! 點解一定要冒呢個險, 要不利己又損人呢?


後記: 
回家途中又見到個工人姐姐放狗, 又係比隻狗狗自由行, 隻poodle好活潑咁跑得好快, 個工人姐姐就慢慢行; 我睇住佢哋從屋苑行出嚟, 我先知狗狗係有人帶, 老實講個工人同隻狗距離咁遠, 有咩事佢點幫到手?
如果狗狗走失, 走咗出馬路, 甚至比人抱走, 做主人嘅都無得怨㗎, 放狗呢樣都係一種親子活動, 假手於人就可能恨錯難返! 
我一定唔會, 都唔敢比工人姐姐自己去放狗, 我一定要同佢一齊行!

喺facebook見到呢段留言, 100%同意呀, 為人為己為狗狗, 
                  *****請拖繩啦!!*****




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

****************************************************
給各狗友之溫馨提示 Hkaac HugoMom

看到每天也有不少尋狗啟事真是很痛心.

希望各狗主不要太自信, 不要認為自家狗狗很定性, 不會隨便走離自己身邊或不會貪玩走遠, 便不拖住狗狗. 因為狗狗與小孩子一樣, 會因一時好奇或受誘惑而跑遠. 因而與主人失散, 而主人及狗狗都會因此驚慌失措及傷心. 若果唔好彩找不到狗狗, 那日後牠便會變成 “流浪狗”, 過著悲慘之生活。

另一方面, 見到尋狗啟示, 全城狗友都會替失主擔心, 會自發一起去尋, 即是浪費了不少朋友之人力物力.

我這樣說也許有人會認為我太過份, 但我希望各狗主日後為了保護愛犬之安全, 外出時要拖住狗狗, 不要令悲劇再發生。