2011年9月10日 星期六

影中秋節相 (w/album)

相片連結


同班豬仔影過節相片, 好似變咗我嘅例行工作, 我諗呢D係好多媽媽都會做嘅事, 所以外面嘅大小商場, 屋苑先會有咁多節日佈置!

想當年我同依家都一樣, 一到過節, 就會帶住女女出去影相, 不過阿女大咗, 就再唔會陪我玩呢個玩意喇, 還好有呢班小朋友, 咁過時過節有番呢D指定動作, 就無咁失落啦!



同呢班豬仔出去影相, 其實同當年幫女女影相都大同小異,
同嘅係 "小孩與狗" 係最難控制嘅, 佢哋完全唔知乜嘢叫做合作, 又容易受外來影嚮! 小異當然係好多地方都禁止狗狗進入啦!

今日同班曳豬出去, 佢哋當然係好興奮, 不過同佢哋影戶外相, 相對就難度好高啦; 一片落葉飄過, 一隻雀仔飛過, 都會令到佢哋撲高撲低, 仲有係外面好多人會走過嚟圍觀, 七嘴八舌, 班豬仔又點可以靜落嚟呢!

有時真係好勞氣, 但阿女就話如果我鬧佢哋, 咁點會有靚樣呢! 佢話當年我鬧佢唔笑, 咁比人鬧又點笑喎! 咁我又唔敢鬧班臭豬仔, 自己就好似傻婆做大戲咁, 逗住佢哋, 都幾辛苦架!



我一方面要照顧唔可以比佢哋過於興奮, 從車仔上跌咗落嚟, 仲要睇住唔可以比街外嘅小朋友走過去攪佢哋, 真係高難度!
試過一次有小朋友突然衝前摸佢, 波波本能咁一口咬落小朋友隻手, 好彩無見血咋, 真係嚇死我呀!


明日會同佢哋再影D室內
相, 要影低我第一次做月餅嘛, 有食物放喺佢前面, 相信都係麻煩架喇, 希望佢哋乖乖哋合作啦!











多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!