2011年9月9日 星期五

遲來嘅生日禮物

波波: 我要車車, 你係女仔, 要隻公仔啦!
   豆B:  我鍾意紅色呀, 我係家姐, 快D比我!   



工人姐姐日前送比佢哋嘅生日禮物我無收到, 因為好多食品嘅制作過程真係好得人驚, 果D不知名嘅小食, 既無出產地, 又無清楚列明加添咗D乜嘢, 我真係唔敢比佢哋食!

作日佢放假, 佢話拎番去間寵物用品店, 希望可以換個玩具啦; 晚上佢番嚟, 好開心咁話換到喇, 佢仲話同D店員好詳細咁解釋咗邊種小食先有益, 又話怕人哋唔明白, 拎咗佢地食開嘅小食招紙去同人講喎, 真係服咗佢! 

如果佢做每樣嘢都有呢種契而不捨嘅精神就好喇!




"我都唔鍾意玩具嘅, 如果唔係, 你兩個都無得要呀!"
"終於可以玩紅色車車喇!"
"玩一陣咪又係比我攞番,嘿嘿!!"



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!