2011年9月30日 星期五

難解嘅心結


重建番個圍欄後, 達達係比較勇於嘗試行出外面, 亦可以睇到佢嘅進步!
之前佢從圍欄踏出, 最叻只可以行到梳化邊, 依家就可以由梳化嘅一邊去到另一邊; 雖然係
幾尺距離, 但對佢黎講已經好容易, 係一個大躍進喇!
不過佢呢個進步仲唔係好穩定, 有時仲會退縮, 希望比多D時間, 等佢意識到無危險, 會逐漸進步啦!

我相信達達係有個心結, 佢總係表現得好驚, 即使佢瞓咗, 有時都會扎醒, 表現得驚惶失措!


我相信狗狗係會發夢嘅, 我幾隻狗狗都會, 我見過佢地
瞓咗發出聲音(好似人類發開口夢), 又見過佢地住都郁手郁腳, 但達達反應總係有D唔同!

剛剛佢喺我身邊
瞓咗, 又突然扎醒, 佢表現好嚇人嘅, 隻手縮起仲成身震晒, 我真係比佢嚇咗一驚, 以為佢抽筋添!
我立刻抱起佢安撫, 跟住同佢做按摩, 佢就慢慢放鬆落嚟, 但我真係搵唔到佢嘅心結, 究竟係何時何地, 佢受過D乜嘢驚嚇呢?

下個月會同網友J一齊去上堂, 聽下"寵物靈氣認知"嘅課程, 睇下會唔會有少少領悟, 可以幫到佢啦, 雖然我都知道自己唔係冷靜沉著果類人, 以我咁急燥嘅性格, 同呢類咁高深嘅學問真係好難扯得埋, 但本住聽多D總無壞, 起碼知道乜嘢係靈氣治療嘛!

目前唯有同佢哋出多D街, 等佢哋見多D外界, 有多D新鮮刺激, 咁對佢
心情都有正面幫助!
對我呢類咁緊張嘅人, 養佢哋都真係幾辛苦, 從飲食健康, 疾病監控, 到情緒管理都要照顧到; 有時都好羨慕果D可以輕輕鬆鬆養狗狗嘅人, 佢地嘅狗狗又可以健健康康咁成長!
性格取決一切, 真係無嘢好講!










多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!