2011年9月15日 星期四

補充維他命 - Vit.B Co




三隻豬仔近期身體無特別唔妥, 除咗覺得達達毛質較旱, 波波同豆豆毛髮都好似密咗健康咗!
我確定唔到係邊方面嘅幫助, 係搵到佢哋甲低補充番藥物? 還是食咗補吸品"大長生"嘅功勞?
其實佢哋三個都食緊同樣嘅嘢, 可能個別吸收問題啦!

H醫生曾建議比隻豆補充維他命B雜, 因為豆B血色素略低, 佢話B雜對做血好有幫助嘅,  咁我就開始咗比豆B食喇!





但H醫生無講明要食幾多份量, 我又唔記得問佢, 於是我上網搵資料, 淨係搵到香港得AZMIRA有寵物專用嘅維他命B雜, 而佢哋建議份量係用50mg,  體重under 5kg食1/4粒, 咁我就照呢個份量比豆B啦!


上次帶隻豆番去驗血, 我問咗H醫生關於達達毛質問題, 佢叫我可以比達達同波波食維他命B雜, 原來缺乏咗呢樣維他命, 會導致如下問題: 毛色晦暗無光澤 / 鱗屑狀皮膚炎 / 後腿、胸和腹部呈鱗屑狀皮炎及有紅斑 / 脫毛 /  毛失色 / 軟組織(例如皮膚)呈鱗片狀角化 /  肩、頸、背部皮膚潰瘍等情況!






但達達同波波血色素良好, 我問如果佢哋都食, 會唔會過多! H醫生話維他命B雜係水溶性嘅, 身體吸收咗需要果部份, 多餘嘅會隨住尿尿排番出黎, 唔會囤積係身體入面, 所以係安全嘅! 今次我
記得問關於食嘅份量, 佢話其實佢地唔駛食咁多, 不過都無太大問題, 反正多咗會排出體外, 係尿尿黃D囉!

再上網搵料原來最低劑量應該係比每1mg/kg體重, 咁即使我比佢哋食1/4粒都係太多喇! 雖然話多餘嘅會排出體外, 但咁就等同要佢哋身體內嘅器官做多咗工作啦, 我又唔想咁!!

走咗好多大小藥房, 大都係50mg, 因為預計一個成人大概係50kg吧! 而寵物用品店亦都只有AZMIRA - 50!
好好彩最後終於都搵到一隻合用嘅, 份量係5mg, 咁我比佢
食1/3粒, 就最理想喇!

我希望佢哋補充咗適量嘅維他命,
再加上魚油後, 唔再需要其他補充劑啦, 有時我都會擔心食咁多嘢, 會唔物極必反哩??





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!