2011年10月2日 星期日

補充天然鈣 - 蛋殼粉Egg Shell Powder



波波經過咗差不多兩星期逐步轉糧, 依家已經完全食用自煮熟肉加脫水菜糧喇;  而兩隻豬女都開始咗逐步轉糧呢個程序, 希望佢哋會適應, 並且身體越嚟越好啦!

以前食乾糧, 就無需要考慮點先可以均衡營養, 但依家改變咗佢哋嘅膳食, 就要考慮一D補充品喇!
雖然脫水菜糧已經有足夠維他命同礦物質, 亦有添加咗,咁並唔足夠, 都只係足夠去跟其他蔬菜中嘅礦物質做一個平衡所以官方網都提議必須要食生骨去補充鈣質!


我對生嘅嘢好有保留, 唔係好想試; 咁可以買樽鈣粉, 再唔係有一個更好選擇, 就係利用蛋殼喇!
每一個蛋殼的成份包含 碳酸鈣(94%),碳酸鎂(1%),磷酸三鈣(1%), 有機物​​(4%).

利用蛋殼去制作蛋殼粉簡單容易, 蛋殼粉係天然鈣, 唔駛擔心會積聚係身體內, 無食用過量嘅危險,  咁就唔怕影嚮狗狗骨質, 關節嘅健康啦; 而且廢物利用, 一舉兩得!

如果想做蛋殼粉, 可參考以下方法, 真係快捷, 方便又實際!

將蛋殼洗淨風乾 , 然後放入焗爐中以150度焗10分鐘,  攤凉後放入攪拌機磨成粉備用.



一般10kg嘅狗狗, 食脫水菜糧加肉, 應該每日加1/51/4 茶匙, 如果食新鮮嘅蔬菜,  要加1/2茶匙先足夠.

如果係大
狗狗, 可以儲多幾隻蛋殼先做, 我嘅係小型狗狗, 用量好少, 所以一, 兩隻就做喇; 因為無防腐劑果類嘢, 唔想用太耐,  實行每兩星期做一次, 用唔晒都唔要喇, 再做過新鮮; 做好咗我就放入雪櫃內, 咁就唔怕有細菌啦!

 

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!