2011年10月24日 星期一

轉糧後嘅期望


雖然睇住達達豬D毛毛又差咗, 但又無上次咁不安喎!
唔知係自己放鬆咗, 還是係覺得佢將會換過一D靚毛毛呢?  依家佢嘅毛毛唔單只係旱, 仲會斷, 質地就好似一團團羊毛, 無晒光澤, 當然咁唔係正常嘅現像啦! 但我有期待, 有希望佢會好轉!

呢個咁有信心嘅期待, 大部份原因都係嚟自波波!
從佢轉咗糧開始, 我睇住佢越嚟越多好嘅改變!



為咗佢不停咁抓耳, 又成日甩頭, 甚至個頭仔都歪埋, 我都唔知有幾困擾; 同佢睇過唔只一次醫生, 甚至依家每次定期驗血, 我都一定請醫生同佢檢查耳朵, 但每次嘅答案都係無事!
但無事點解
佢又頻頻做以上嘅動作呢?

同佢換過好幾個唔同牌子嘅洗耳水, 但都無改善! 直至最近, 我同佢轉咗食肉, 都同佢轉過一隻草本嘅耳水, 呢幾日我竟然無見過佢抓耳!!!
唔知係隻洗耳水嘅效果, 還是係改變咗食糧嘅關係, 但我偏向相信係轉糧效果!

除咗呢個改變, 仲有就係佢嘅毛毛喇!
波波毛毛一向都唔算豐滿, 而且偏向無力, 太幼太軟, 做唔到一個波波松鼠嘅效果, 但佢改變咗膳食嘅一個月後, 我發覺佢嘅毛毛挺咗, 光亮咗, 毛色都靚咗! 

每次見佢走嚟走去嘅時候, 我都會不自覺笑起上嚟, 因為真係睇到佢每一方面都進步緊!
雖然之前都有睇到ka狗狗明顯
改變, 但從相中睇人哋嘅狗狗, 同真實咁感受自己狗狗每日嘅進, 感覺真係分別好大
不過佢眼仔都未見到有明顯進展, 仲係會矇矇眼同好多淚水, 如果呢樣都有改善, 咁就完美喇:)

可能有波波比我一個咁正面嘅訊息, 我對達達都有信心咗, 即使今次佢又再度甩毛, 我都相
佢會換過D靚靚毛毛嘅, 再比多D時間佢啦!





有代改善嘅矇矇眼波波同羊毛氈狀披毛嘅達達!
好大風呀!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!