2011年10月4日 星期二

是否有需要補充酵素?


波波轉糧後無見到有壞嘅影嚮, 兩隻女食咗幾餐都無乜特別問題, 檢查過佢地便便都幾好, 無消化唔到果種蔬菜, 算係好開始; 可能依家日子尚短, 未見到有好明顯嘅變化啦, 我真係好期望佢地有好改善!

達達毛質真係差咗, 以前H醫生都話天氣轉涼佢甩毛情況有機會復發, 見到佢毛質咁旱, 都唔知點算, 又開始擔心!
波波近排又成日矇矇眼, 好彩佢都無捽, 可能有D敏感啦!
豆B
氣管早上開始有D怪聲喇, 呢隻豬氣管弱D, 我希望佢哋食咗homemade後身體強壯D, 唔好再咁多毛病喇!


轉糧後, 隨之而來要考慮嘅, 就係保健產品, 以往食開嘅有無必要改變?
轉食熟肉加脫水菜, 都係想狗狗食得天然, 如果可以嘅, 當然唔想再添加太多其他補吸品, 但都要睇番自己狗狗嘅健康狀況!

波波, 達達同豆豆, 都有甲狀腺素不足症, 佢哋一世要補充藥物, 已經係不可逆轉嘅事實; 由於係咁, 佢哋皮膚都較乾, 醫生都建議佢哋食魚油同維他命B雜, 呢兩樣我會繼續比佢哋食, 此外, 食緊嘅保迪牙粉都會繼續, 姑勿論對於去除牙石係咪有幫助, 但內含嘅海藻類對佢哋都有補碘嘅幫助, 再者,我會再加多一樣, 就係酵素!

酵素係所有動、植物體內都有嘅物質。佢係由蛋白質所構成, 身體需要佢嚟維持正常功能、消化食物、修復組織等。目前已知嘅酵素有數千種。事實上 ,即使有足量嘅維他命、礦物質、水分同蛋白質,如果無咗酵素 ,仍然無法維持生命。
每一種酵素喺身體內都有特定嘅功能,細胞大部分嘅反應都受呢種必要嘅蛋白質啟動 ,但要注意唔好比佢哋負擔過重。例如,假如身體必須製做足量嘅酵素去消化時, 咁製做正常新陳代謝所需嘅酵素就可能唔夠!

比狗狗服用嘅酵素必須為植物性酵素(plant based enzyme), 如果想為狗狗添加呢樣保健品,  請小心選擇纯酵素配方; 如果狗狗有食便便嘅習慣, 消化食物有問題, 都會有一定嘅幫助 。






帶小朋友去遊樂場, 哈哈!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!