2011年10月19日 星期三

菇蕈保健-Immunity 免疫防禦配方

達達豬暫時除咗背部毛毛乾旱,其他身體各處D毛毛仲係幾靚!


早排天氣唔好,成日落雨,兩隻豬仔無得去街街,唔係好開心!呢幾日幾好風又唔太熱,就爭取時間同佢哋出去行吓!

其實養咗佢哋自己都多咗呢個步行運動,雖然有時真係好懶,唔係好想出去,但為咗兩隻豬仔,都會勉為其難,抖起精神同佢哋出去行一轉;往往自己都有所得著;行完番嚟自己都精神咗,懶洋洋嘅感覺無晒!

再者,希望同達達豬出去多D,等佢開心D,咁對出毛毛都有正面嘅幫助啦!



上次佢甩毛嘅時候, 我有比"愛倍多"呢隻補充品幫佢, 依家"愛倍多"已停產, 我正在頭痛有乜嘢可以代替, 朋友A就咁啱send咗條link比我, 係一隻同"愛倍多"類似嘅補品, 都係用菇類研制, 咁二話不說, 第一時間訂番嚟, 希望今次達達情況會比上次好!







Organic Pet Superfood - Immunity 免疫防禦配方
有機姬松茸,有機靈芝, 有機椎茸, 有機舞茸菇, 有機冬蟲夏草, 有機杏鮑菇, 有機猴頭菇




8種高效能藥食菇蕈,中醫藥學廣泛被應用,取其具有抗腫瘤、抗炎、抗菌和抗病毒特性。

豐富的L – Ergothioneine、菇蕈多醣體1-3&1-6、多醣體、氨基酸,維他命B群、硒、酵素和蛋白質,提供寵物完整營養防禦系統抵抗細胞內自由基和外在因素所致傷害,例如:營養不均衡、環境傷害、壓力。
當生病或復原期,提高新陳代謝和免疫系統來抵抗侵害顯得重要,需要強力營養物質活化身體的天然防禦能力。
IMMUNITY能減低活性氧分子活性,同時刺激血紅素形成。
壓力、老化、營養不良、外在環境導致代謝細胞退化而減弱免疫系統,L – Ergothioneine能幫助免疫系統提升對抗傷害或疾病,建議每天給予寵物天然最佳防禦,讓身體擁有完善免疫系統對抗伺機而動的疾病傷害。
 
成分:有機雲芝, 有機姬松茸,有機靈芝, 有機椎茸, 有機舞茸菇, 有機冬蟲夏草, 有機杏鮑菇, 有機猴頭菇.


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!