2011年10月13日 星期四

毛毛異常

今年八月剪毛前, 當日同佢影嘅相, 毛毛睇嚟仲好好!

去年十月, 開始發覺達達披毛有異常, 我都唔敢怠慢, 第一時間帶佢去睇醫生, 經過驗血, 確診為甲狀腺素低下症, 開始咗佢嘅藥物治療!
當時, 我曾經好慶幸自己咁當機立斷, 無延誤佢嘅病情, 一心以為只要把握到第一時間開始治療, 佢就可以逃過好似叻叻咁掉毛嘅命運!

可惜事與願違, 過去嘅一年, 為咗佢, 我經歷咗人生其中一個低點! 見到佢情況越嚟越壞, 我就想盡辦法, 一D科學與非科學, 甚至過往我從來唔相信嘅方法, 我都去嘗試, 只要對佢無傷害, 試下又何防呢?


十月到四月呢前半年, 外表, 睇住佢厚厚嘅毛, 從最初期嘅乾旱, 到後期慢慢咁掉剩薄薄嘅一層; 內裏, 見到佢心情好壞, 可能佢身體都有唔舒服, 又可能佢見到自己唔靚, 情緒低落, 信心受損, 佢好多時都縮埋一角!

除咗心痛, 做得嘅我都做咗!
諷刺嘅係, 呢種經歷我並唔陌生; 過往我嘅叻叻都曾帶比我一樣嘅體會,
呢種經歷, 真係百般滋味在心頭; 不過果時我更加無助, 除咗睇醫生, 根本無任何方法可以嘗試!

依家資訊發達, 好多嘢都可以上網搜查, 睇吓有無另類療法, 所以達達嘅個案, 我係嘗試過好多不同嘅方法, 不過, 嘗試越多, 得到嘅失望就相對一樣咁多, 爬得
越高, 跌得越痛!
大半年間, 心情起起跌跌, 從希望, 失望到絕望! 果種感覺, 我唔識用筆墨去形容!

好開心四月下旬, 嘗試嘅新藥終於令達達有起息, 睇住佢開始每日都在進步, 毛毛一日比一日厚, 佢心情都一日比一日好, 我真係好開心, 不過開心之餘, 我唔係無隱憂嘅!

叻叻都經歷過同一階段, 佢都係開始掉毛, 一年間又長番出厚厚嘅毛毛, 喺我哋以為雨過天青嘅兩年後, 佢又再度復發, 果一次, 就直掉到光禿禿!

達達從今年六月開始長毛, 到八月呢兩個月間,  毛毛生長得好快, 已經變番一個毛毛球喇,  睇住佢從內,外都有進步, 我覺得過去所做嘅一切, 無論經歷咗幾多挫折, 都係有價值嘅, 係值得嘅!
雖然我都會諗, 可能佢都會好似叻叻咁, 惡運會卷土從來, 但都會係兩年之後吧!

一剪咗外面果層, 明顯見到黑毛, 佢手剪剩一吋, 無可能傷到毛囊!
 


但係!! 上次同佢剪毛, 當我見到一剪咗面上果層, 發覺佢底下顯露出黑黑嘅底毛, 我已經心裏一沉! 點解佢嘅毛毛會變咗咁呢? 之後, 就開始發覺佢嘅毛質越黎越旱!




我只係開心咗兩個月!!!!
佢會係季節性換毛嗎?
佢會換過一D有光澤嘅毛毛嗎?
我幫佢改變自煮嘅膳食會幫到忙嗎?
還是,  一切只係我多心, 係我緊張咗???


近日明顯見到佢毛毛越嚟越差喇!


一切都係自我安慰, 但我可以點? 上天同我開咁大嘅玩笑, 只願意比我兩個月喘息嘅機會?
我唔怕再一次接受試煉, 但我好怕, 好怕有一個我唔想再面對嘅結果!!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!