2011年11月24日 星期四

達達豬5歲生日



今日係達達豬正式嘅5歲生日, 雖然兩個月前同波波一齊開過生日會, 但正日嘛, 點都要同佢慶祝下嘅!

今日工人姐姐放假, 我一早起身, 先出去買個壽包仔比佢, 雖然都係像徵式搣少少比佢食, 但好意頭嘛, 希望佢身體健康, 長命百歲!

跟住就動手整番款有益又易做嘅美食比佢哋, 自從轉咗每日都食肉後, 真係好少再特別整餸比佢哋喇!







今日應該會分開帶佢哋出去散步喇, 要我一個帶3隻豬仔真係有D難度, 佢哋依加行慣咗, 要佢哋淨係坐係車上面已經滿足唔到佢哋喇,
一落到街連最唔要行嘅達達豬都會喺度叫, 嘈住要落地, 仲要猛咁, 個車網都就嚟比佢哋整穿!

波波呢幾日都唔開心, 又唔知佢做乜鬧情緒, 都唔知點解等到達達開心番, 又輪到佢有問題, 希望佢唔係身體唔舒服啦!
都唔理咁多喇, 一於帶佢出去行吓, 等佢釋放咗D唔開心嘅情緒啦!

我諗波波係屬於慢熱嘅, 每次出去開始佢都係唔願行, 但一般都
越行越好; 今日都一樣, 尤其係迎面見到隻大牧羊, 佢就好開心咁跑過去, 牧羊主人見到波波, 好快就掉頭走; 相信唔祇係我養細狗嘅對D大狗特別警惕, 養大狗嘅主人都會避免麻煩吧; 波波見狗哋轉身走, 仲想追上去, 我就拖住佢維持住一定距離, 等佢跟住隻牧羊行! 波波今日又好乖仔喎, 全程無吠過! 今日都行咗有一個鐘, 回程時佢心情好番晒!


番屋企時開心番晒!

豆豆係第二個落去, 因為同佢行毫無難度, 我唔駛又要哄, 又要企高彎低, 頭都暈埋; 所以呢個時間自己都可以relax一吓!

 




最後一轉就係達達豬喇, 好明顯佢已經無之前咁緊張, 雖然信心未夠, 但佢係好想行, 再唔會一落地就爬低喇; 見到佢行果時,  個樣係開心嘅, 真好:)







多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!