2011年11月5日 星期六

亡羊補牢

改咗路線, 有D猶豫, 從佢耳仔型態, 似乎有壓力!

作日波波表現唔錯, 今日一早再帶佢出去, 同佢行一條新嘅路線; 可能環境唔熟識, 佢行得好慢, 好猶豫! 我見佢開始尾仔向下, 就抱番起佢, 因為可能佢感受到壓力! 所有嘢都唔可以強逼, 唔可以再加重佢嘅壓力, 要慢慢嚟!

近期因為波波嘅個案, 我上網睇咗好多資料, 原來好多問題都係源至壓力, 而最直接比佢壓力嘅就係主人!
我諗一般狗狗都會有或多
壓力, 但佢哋可以自散步將呢種負能量發洩出嚟, 而我呢個緊張媽媽, 就剝奪咗佢哋呢個宣洩壓力途徑, 即係我嘅錯!


我一向都著重佢哋身體上嘅毛病, 亦唔係唔知佢哋都會有情緒病, 從達達身上我已經清楚睇得到, 過去亦搵過唔同方法去幫佢, 但我太掉以輕心, 忽略
波波心理因素, 原來佢都有唔開心, 咁就帶嚟嚴重後果;  唉! 成日怕愛佢變成害佢, 原來我一直做緊呢樣嘢!

我做得最錯就係太將佢哋擬人化,  又過份溺愛, 所有我認為有危險嘅都為佢擋開! 最簡單嘅就係連散步都驚佢傳染到病, 令佢失去咗釋放壓力嘅渠道! 我認為好嘅, 喺狗狗嘅角度可能相反!

雖然我唔可以具體咁諗到最近發生過乜嘢事令到波波咁情緒低落, 但壓力並唔係嚟自一朝一夕, 佢一定係谷埋谷埋, 依家爆發!

阿女話運動會產生安多芬, 而安多芬會令我哋開心D嘅; 我會同佢哋出去行多D, 咁我同D豬仔都會一同得益; 我都需要調較情緒, 我個性都係太緊張喇!!

OK, 亡羊補牢, 立刻開始行番正確嘅路!
好多練狗師都建議, 未可以控制好狗狗, 都係分開同佢
行好D, 為咗佢好, 我最多出入多兩次啦! 早上我會先帶波波出去, 中午比波波坐車仔, 放達達落地, 就算佢唔行, 我都要陪佢企, 直至佢肯嘗試; 因為有練狗師話, 狗狗可以唔識指令, 唔會對佢有傷害, 但一定要學識散步, 因為意義重大, 對佢太重要喇!


今日達達好叻女呀!

不過, 今日我好開心, 達達竟然肯開步行, 可能佢感受到我嘅雀躍, 佢都開心起嚟, 行咗好多次, 雖然唔係一個長距離, 但佢肯開始, 咁已經係一個好大嘅進步喇!

壞嘅情緒好易形成, 要調較番好就需要花好幾倍時間同心力; 愛錫佢哋唔係比佢哋食得好, 住得好咁簡單, 今後我會試吓從佢角度去諗, 我會努力落去!


今日行夠喇, 上番車食D小食, 飲吓水啦!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!