2011年11月2日 星期三

養狗狗正確態度

佢情緒明顯無琴日咁繃緊!

唔怪得有練狗員話, 訓練狗狗唔難, 要教好狗狗主人仲難, 教狗不如先教主人!  狗狗係好單純直接嘅小動物, 其實只要主人配合, 做出一D適合改變, 唔好將人類思想太代入狗狗度, 真係可以幫到狗狗嘅, 我今日真係領悟到呢句說話嘅真實性!

琴晚係網上收到料後, 我已經決定今日無論波波表現幾唔妥, 我都會當無事一樣(當然暗地裏我都會留意, 其實佢身體有無唔舒服啦)!



今日早上, 波波都係悶悶不樂咁嘅樣, 但我無理佢, 再無好似琴日咁抱住佢細細聲問佢做乜唔開心, 一於做番平日嘅嘢, 比佢哋食早餐, 跟住照常梳毛等等!
但我有留意佢去尿尿嘅情況, 因為便便我可以清楚睇到, 但如果佢有尿尿唔暢順, 唔留意真係唔知! 雖然話唔可以溺愛, 但總唔可以忽略咗如果佢真係有病嘛!

確定佢身體無出問題, 食早餐都好開胃, 我就決定進行第二個改變!


午飯後, 如常同佢哋去街街, 不過今次我比波波落地自己跑, 希望佢可以釋放咗D負能量, 我要學習養狗狗唔同養BB, 太保護佢未必係好事; 今日佢未係好習慣, 我無逼佢行好耐, 行咗兩條街佢唔肯行我就抱番佢上車仔, 番嚟比佢哋飲完湯, 就去瞓覺喇; 但我感覺佢無琴日咁不安, 雖然未係100%同平日一樣, 但都叫有咗進步, 只要佢唔係身體有病, 我會堅持咁做落去!

希望達達都可以有改進啦, 雖然呢隻豬真係好頑固, 放佢落地佢點都唔行, 仲即刻坐低; 對佢我真係無太大信心, 因為喺屋企佢都未行到, 不過佢都唔係無進步, 可能我無上次咁緊張佢生毛毛嘅情況, 佢情緒並無變壞, 毛質亦無惡化, 仲好似開始有改善添, 希望兩隻豬都繼續有進步啦!



實驗結果都幾正面, 佢睇嚟都幾開心
覺得佢毛毛生長開始有改進!
行完街飲咗湯瞓覺豬喇!
瞓醒心情都唔錯噃!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!