2011年11月7日 星期一

脫水納豆昆布

聽緊音樂嘅波波!

經過咗幾日嘅散步訓練, 波波壓力得以舒緩, 佢已經好番七七八八喇, 今日見到佢有同達達玩喇, 原來散步對佢哋作用咁大,
真係從來都無諗過! 不過今日自己要去補牙, 天氣又唔好, 睇嚟都要暫停一日喇, 希望唔會有問題啦! 今日無得去街街, 就開番隻狗狗音樂等佢地鬆弛吓啦!

出開去就順便行下citysuper, 睇吓有乜好嘢啱佢哋食, 見到有呢款北海道納豆昆布, 就買咗番嚟!




一向都知道食納豆對人同狗狗都好有益, 日本獸醫學博士'須崎恭彥'編著嘅"狗狗手工料理食典", 都建議比狗狗食用, 但個人就好怕果種味, 見到呢款又有納豆又有昆布, 好似好啱佢哋, 昆布有豐富碘質, 對甲低有幫助, 比少少佢哋食應該唔錯, 不過我又唔識日文, 唔知有無加調味, 明日自己試咗味先, 再決定比唔比佢哋食啦!


達達聽住音樂瞓覺豬!
波波都聽到瞓埋!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!