2011年11月10日 星期四

反覆練習

今日好大風呀!

 今日好大風, 都覺得有D凍喇, 不過見到無落雨, 就帶咗波波落去散步; 隻豬仔起初係唔願行嘅, 都怪我比佢坐慣咗車啦, 一於試下跟trainer果本筆記去做!

書上話見到佢做啱我想佢做嘅嘢, 就要即刻獎賞, 咁我等佢行得好
D嘅時候, 就即刻話佢乖, 跟住比小食, 一路都重覆住咁做, 佢唔願行停咗落黎, 我會等佢, 到佢起步行得唔錯, 咁就有小食, 慢慢佢真係知道我想佢點, 回程時已經行得好好喇!


仲有一樣好開心嘅, 今日見到迎面有兩個狗主, 分別拖住一隻白威, 一隻芝仔, 隻芝仔見到波波好似癲咗咁衝過嚟狂吠, 不過佢主人拉住佢, 我把握住波波未開聲吠番佢時, 即刻比佢小食, 話佢乖, 跟住再拖佢行, 波波好叻仔呀, 佢無吠呀, 咁當然要嘉許啦, 又比小食! 見到個仔咁乖咁合作, 好感動啊!!

我知道呢個概念無咁快可以入到波波個腦, 一定要持之以恆, 只要唔好落雨, 我一定帶佢出去重覆練習! 達達豬今日休息一天, 見到佢有少少鼻水, 唔想冷親佢喇, 睇下明日情況點先決定帶唔帶佢練習啦!


番到屋企比佢飲南瓜水後, 開住音樂瞓覺豬喇!



開始時唔係好願行!
回程時感覺佢放鬆好多喇!
好彩今日地下無濕!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!