2011年11月4日 星期五

為誰辛苦為誰忙

改咗路線, 有D猶豫, 從佢耳仔型態, 似乎有壓力!

琴日波波表現得唔好, 一於唔理咁多, 繼續當無嘢一樣! (其實講真我係無嘢一樣架咋, 佢狀態時好時壞, 今朝連零食都無興趣, 成日收埋自己喺房, 已經幾日無同達達玩喇!)

早D食完中午飯, 又去街街, 今日我改變咗策略, 先抱波波一個出去, 繞道去咗一間小學門前,
我想趕及遇上一大群小學生放學, 等佢習慣下咁嘈吵嘅環境, 跟住就放佢落地, 同一大群小朋友一齊行, 初時佢行得好慢, 有少少唔習慣, 慢慢就漸入佳境, 無咁緊張喇!
今日佢行咗好耐, 運動量夠晒, 希望佢釋放到一D負面情緒啦!



 

表現唔錯!



同佢行完大運, 就番屋企又揍隻女出街喇, 無辦法唔分兩次進行啦, 我一心唔可以二用, 尤其喺呢個咁敏感時候, 如果掌握得唔好, 怕前功盡廢!

因為波波剛剛行咗好耐喇, 所以由得佢坐喺車仔裏面, 我今次主要比達達學行!
不過呢隻豬真係好難攪, 佢點都唔肯嘗試; 但又唔係全無進步嘅, 起碼佢神情唔再緊張, 無驚到條尾仔都垂低晒, 我比佢企喺度左望右望一陣, 咁就抱番佢上車仔喇, 明日再接再勵, 又嚟過!



佢都企得幾好睇!

態度尚算輕鬆!


番到屋企, 同佢哋清潔完腳仔, 梳毛同例行檢查後, 就派零食喇, 今次波波豬有番興趣喇, 食完仲好乖咁坐低等, 希望佢唔好咁反覆啦, 我真係'拗'爆頭都唔知發生過乜嘢事啊!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!