2012年7月25日 星期三

鼻敏感 - 紫錐花Equinacea


今日要講吓豆b, 佢已經完成咗整個抗生素療程喇! 不過我並唔覺佢鼻敏感有改善, 唯一分別係佢無再從鼻仔噴出血絲!

其實喺食藥期間, 我都預知呢個係無可能根治, 但諗唔到食住藥都無幫助, 咁就好有問題!

體質敏感呢個係咪先天問題, 我都唔再執著, 但有乜方法可以幫到佢?要點先有改善?我真係唔知點算!


H醫生唔主張用太強抗敏感藥, 我當然同意, 但任憑佢咁乞嗤落去, 佢鼻膜點可能唔損? 
我諗嚟諗去, 都係要試吓網友V推介嘅呢個方法, 就係用上天然草藥紫錐花! 

網友有兩隻狗狗, 佢話食呢隻草本都有好嘅改善, 我相信天然材料, 唔會對佢有所危害, 不防一試!
網友叫我從少量開始, 等佢慢慢適應落嚟, 呢隻係非常溫和
草本, 希望呢個真係會幫到豆b啦!



 幫助傷口癒合 減低過敏
改善呼吸系統  提高整體的免疫系統

幫你的狗適應紫錐花補充品, 開始用一個非常小 的份量之後每天增加劑量到適合用量.每一個月(三十日左右)後停止5至7天之後再開始次餵. 這可使 草本更有效.






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!