2012年7月31日 星期二

食物補充劑 - NZ Flex


早幾日同朋友去寵物展, 拎咗一隻寵物營養補充嘅sample, 我番嚟放低咗無特別留意, 朋友就買咗呢隻補品, 去幫助佢狗狗強化髖關節; 佢開封後話比我聽呢隻補充品好香, 我3隻豬一定鍾意, 咁我欏咗張leaflet出嚟研究吓, 睇吓究竟係乜東東!

睇完成份覺得好吸引, 佢強調係food, 唔係drug; 睇落真係好適合比對twins用, 豆b剛開始試紫錐花, 唔好攪亂晒喇, 唔想同一時間用咁多不同嘅supplement! 


但都係忍唔到手, 都開咗加少少落波波嘅晚餐度, 真係好香, 波波聞完開心到不得了, 好快咁就食完; 波波一向食嘢都好斯文, 好少見佢意猶未盡嘅樣, 隻豬仔舔到個兜好乾淨:)

咁好啦就當係調味料比少少波波豬啦, 反正我買咗鹿筋粉同鹿肝粉都係咁用, 都係每日涔少少落佢哋兜糧; 反正呢幾樣都係食物有營養, 無所謂食多少少! 


        A GIFT FROM NATURE PROVEN BY SCIENCE
          To Improve Your Dogs Quality of Life

            NZFlex is a Food, not a drug



肌肉僵硬及酸痛的成因
 
過度疲勞引至肌肉繃緊, 導致腦部分配輸出過多的血液到肌肉薄膜處, 壓力加上身體在血液裡產生有毒物質而引起肌肉疼痛.
----------------------------------------------------------------------------





過敏成因

過敏症是身體對外界物質或毒素所作出的反應, 這症狀是由於自動免疫系統產生出不同的組織胺, 令身體作出如流鼻水及打噴嚏.





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!