2012年7月30日 星期一

補充品回顧



3隻豬仔食咗supplement都有一段時間喇,等我做個回顧先! 

波波半年前確診有骨刺,食咗vetri disc都有半年喇,如果上次佢行得唔好祇係抽筋,同骨刺扯唔上關係,即係半年來都無復發,咁應該呢隻補充品都係有幫助,可以keep住比佢繼續食落去啦! 

達達豬食咗鱉蛋粉都有一個月喇,生毛方面唔係好明顯,但毛質方面就見到有改善,摸上手比以前柔軟,亦較前有光澤,無之前咁乾旱,咁呢隻都算係一隻唔錯嘅補充品,值得比佢繼續試落去! 

豆b試紫錐花只得4日,今日先開始比正常份量,我當然唔可以咁心急,希望持之以恆呢隻補充品可以幫到佢,改善佢咁敏感嘅體質啦! 





其它嘅supplement,3隻豬仔都各有服用,好似immunity, food for joints, OPC等等; 不過我就唔識分辨有無效用,因為話增強免疫力,咁真係好難知道成效係如何! 

朋友A話我太focus喺生毛方面,隻supplement食咗無長毛, 唔代表喺其它方面無幫助,例如達達比之前勇於嘗試,夠膽出外行行,可能某方面都係幫咗佢, 令佢更有活力同精神咗!
又例如波波以前皮膚好敏感,好多時都會出現紅點, 呢D都無咗喎,咁係咪都有一定嘅幫助呢? 

波波皮膚嘅問題,我會歸究於係轉咗糧嘅關係,自從轉咗脫水菜加肉肉,我真係見到佢皮膚毛髮都好咗,連豆b喺呢方面都有明顯改善,不過唔可以否定補充品都有幫上一把忙啦! 

我一直咁努力去搵補充品嘅資料,都係希望佢哋健健康康,身體有嘅毛病得以改善, 我希望波波背部骨刺唔好惡化,達達甩毛情況可以好轉,豆b呼吸道問題可以緩和落嚟啦!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!