2012年7月3日 星期二

急性熱衰竭(中暑)

坐住車仔遊吓花園就算!

今日都無帶幾隻豬仔出門, 天氣實在太熱, 雖然
放佢哋落地之前, 每次我都一定用手摸摸地下, 睇下熱先!

已經改咗傍晚先出門, 但如果無風都係好辛苦嘅, 每次自己都汗流浹背, 何況一身毛毛嘅小毛孩?


都有諗過晚上先出門, 但對達達就係挑戰, 試過晚上7點左右, 天色微黑, 佢已經心驚膽顫, 行到戰戰兢兢, 完全失晒想佢開心嘅意義, 咁樣不但唔可以釋放出負能量, 反之令佢壓力加添; 今日喺facebook睇到呢段post, 真係唔敢出去喇, 唯有用
權宜之策
, 放佢哋落車仔遊吓花園!


這是我摯友的愛犬噗打。她讓我轉貼給大家,希望藉此可以提醒各位毛小孩的家長,夏天到了要更加注意寶貝們,不要再讓遺憾發生!

噗打打,你一直都這麼貼心,你要快點回來看看馬麻,別讓
馬麻這樣傷心自責,你也要乖乖的當個小天使在天上繼續用力的奔跑! R.I.P. Joker Bu
__________________________
________
2012/7/2 6:45AM
噗打歿. 死因是急性熱衰竭引發全身性血栓及腎衰竭.

7/1(日)傍晚五點多, 帶他去市民廣場散步, 他如以往一樣走一段路後喘個不停, 卻沒想到去墾丁還活蹦亂跳的他這次卻熱衰竭......

他發生全身性血栓, 微血管爆裂, 上吐下瀉, 排血並且腸黏膜組織剝離, 腎功能重創無法排尿, 腦水腫以致精神錯亂地吼叫, 經過急救雖然暫時降溫, 但仍在12小時內就走了......

希望養狗狗的朋友們, 千萬別和我一樣粗心, 夏天只能晚上帶出門, 傍晚對它們而言還是很危險, 即使飲水充足也於事無補的.

噗打, 謝謝你一直那麼貼心又勇敢地陪伴我, 保護我, 再見.



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!