2012年7月16日 星期一

茶樹菇排骨粟米紅蘿蔔湯(附豬仔為食相)



夏天, 天氣炎熱, 我每日都需要比身體補充大量嘅水分, 咁夏天我哋應該飲邊類湯比較合適呢?
我就唔會煲藥材補湯, 基本上我選嘅料都係一般, 大都合適四季飲用嘅!
今日煲呢款湯為例, 我覺得四季都啱, 3隻豬仔都可以飲!

材料:


茶樹菇:其營養價值比香菇更高,含有豐富的蛋白質以及多種氨基酸,所含蛋白質中有18種氨基酸,人體必需的8種氨基酸含量全部齊全,並且含有豐富嘅B族維生素和鉀、鈉、鈣、鎂、鐵、鋅等礦質元素。對於健脾止瀉、抗衰老、降低膽固醇、防癌和抗癌很有好處。 另外,茶樹菇香氣濃郁,味道鮮美,具備很強嘅降低血脂作用,茶樹菇益氣開胃,歷來被認為是延年益壽的上品,且具補腎健脾胃及滋陰嘅作用,用作煲湯最適合煩躁焦慮嘅人飲。

排骨: 骨頭,不管是豬骨頭、牛骨、雞鴨架子等,營養勝過鮮肉。例如豬骨頭PK鮮豬肉,豬骨頭的蛋白質高鮮豬肉100%;鐵含量也為鮮豬肉的2倍半。
鮮骨頭中的蛋白質90%為膠原、骨膠原及軟骨素,可強化腦部細胞代謝和抗衰老。並且所含的鈣磷比例,是人體吸收鈣磷的最佳比例,比植物性食物更容易為身體所吸收。
  
粟米: 含有豐富的糖分蛋白質、維生素A、維生素B1B2等營養,這些營養元素對身體的生理活動十分重要。粟米有健脾開胃, 祛濕及利尿的功效,另外,粟米含有豐富的黃體素,可促進眼睛健康和預防高血壓.

紅蘿蔔: 含豐富纖維素及硒元素, 並富含蛋白質, 脂肪, 碳水化合物, 維他命及鈣, 磷, 鐵等礦物質. 可預防血管疾病, 糖尿病, 能控制癌細胞異變, 提升免疫功能. 紅蘿蔔還具平衡血壓, 幫助血液循環, 淨化血液, 促進新陳代謝及強化肝臟機能的功用. 

加蜜棗3, 羌一片1.5 - 2個鐘.

 



**
茶樹菇買番嚟來用水泡
30分鐘左右(超市買番嚟乾茶樹菇, 味道好重, 所以煲湯前要多洗幾次, 適當咁泡去一D味道), 然後洗淨去根部。
今次係我初次用
茶樹菇煲湯, 原來好好味道架!