2011年7月31日 星期日

用滴頸藥有疑問

要剃晒肚仔毛照超聲波


終於夠期帶波波去驗血同照超聲波喇,
今次除咗照肝, 都一併照埋其他器官, (膽, 脾, 腎, 胰, 膀胱) 務求搵出個究竟!
驗血結果酵素比起上次已回落
, 但比正常仍然偏高, 超聲波嘅檢查就顯示波波嘅肝細胞無被傷害, 屬於正常, 但佢要繼續食一個月藥. 而其他
器官係健康, 謝謝天!!


究竟係乜嘢原因導至波波肝酵素高呢? 佢又唔係先天性肝臟有事? 今次, 獸醫話有理由相信波波係對隻滴頸藥敏感, 因為呢隻藥係入血嘅, 會影嚮到個肝, 叫我唔好再用呢隻藥!!
 





波波由三個幾月就開始用呢隻藥
, 而用前問過醫生, 都話好安全, 兩個月大就可以用喇!  點知六個幾月就發覺佢嘅肝酵素超高, 同佢睇過3個醫生, 亦有話比醫生知佢有用呢隻藥, 但無一個醫生有懷疑, 個個都話隻藥好安全, 唔關事!!
直到依家先話有可能係呢隻藥唔啱佢, 白白毒害咗佢年幾, 真係心痛!


之後上網睇過有
呢隻藥嘅資料, 外國有2隻狗狗滴藥後死亡, 而有一隻4歲嘅松松亦係肝酵素標高. (同今次波波嘅case一樣,佢哋都係搵唔到確實証據証明到係呢隻藥影嚮,都係排除咗其他可能性而有理由相信呢個論點)
再去睇番隻藥嘅官方網站, 雖然睇到最細劑量係比體重up to 2.5kg嘅貓狗, 但佢都有注明, 不適合太瘦小嘅動物.
波波開始用果時三個月大, 得0.5kg, 對佢黎講, 藥力屬太強喇, 根本唔適合; 我真係錯, 太相信獸醫!!!!! 


我喺依度講並唔係話呢隻藥唔好
,
每一隻狗狗體重, 體質都唔同, A合用B未必適合, 滴頸藥係需要進入血液, 對肝同腎係會有一定影嚮

除左諮詢獸醫嘅意見, 自己都要做下research 再權衡輕重, 咁會安全好多!
有過呢個經歷, 我對所有防虱, 防蜱等嘅化學物品都敬而遠之,喺我嘅狗狗身上, 再唔敢用喇!!

  




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!