2011年7月29日 星期五

波波被困


波波4個月大喇,開始換毛!

照顧呢D迷你形嘅BB, 我哋都無經驗, 幸好得到好多人嘅提點; 要先將佢困籠, 一來BB未打齊預防針, 二來呢隻彈彈波成日跳, 怕咗佢跳斷腳呀, 隻腳咁鬼幼! 再者, 都要比屋企三隻狗狗一D時間去接受多個細細佬!
   




安安係最隨和嘅, 佢會主動接近波波, 表示友好, 精精就無表示排擠但又不見得熱情. 樂樂一如往日,千萬唔好惹佢


我哋都唔敢比波波接近佢, 因為佢強烈唔歡迎呢個細細佬!



媽媽! 放我出去同安安哥哥玩啦~                 介紹精精認識呢個細細佬

媽媽做乜又買個新籠比我呀? 我都唔鍾意困籠!

除左困籠, 喺我地監察下, 都會比佢出嚟行兩轉, 因為見到哥哥姐姐可以自由行, 佢應該好羨慕吧! 或是抱上床等佢可以係床上打下滾, 咬下玩具! 
我諗都係要等波波大D, 先可以比佢恢復自由身喇!



比你跑一轉啦, 甩毛豬仔

成日困住我, 好嬲呀! 我咬, 咬, 咬!!!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!