2011年7月28日 星期四

我嘅波波豬


做冬兩日後就係聖誕喇, 一個新生命嘅到來, 真係可以帶比屋企一番新氣象, 聽住聖誕歌"普世歡騰" 我哋都舉家歡欣呢~~
 
呢隻小東西真係好鬼得意, 我哋發覺佢好似唔識步行嘅, 佢每踏出一步都好似個波咁彈彈下, 於是, 我哋幫佢取名"波波"


長久以來, 照顧叻叻已經磨蝕晒我地應該有嘅朝氣, 我哋嘅身心都係極度疲累喇! 屋企嘅幾隻狗狗, 亦已年老, 比起壯年時期, 明顯少左活動, 大多數時間都係瞓覺! 家裏近年都好靜, 好耐都無過咁熱鬧喇!

波波嘅到來, 的確為呢個家再帶嚟咗生氣!!








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!