2011年7月22日 星期五

第一隻pom - BeBe


回想返起養第一隻狗狗, 我連狗狗係乜嘢品種都未識!!

因為我哋無準備再要多一個小朋友, 老公怕女女無伴會好孤獨, 就決定養隻小狗, 一來可以自小培養女女學識乜嘢係責任感, 亦等佢有個伴同佢玩耍.  但這一來可害苦了我!!

果年, 從寵物店抱住狗狗回家, 老公同女女都好興奮, 我雖然見到小狗係好可愛, 但事實上心情就七上八落, 一方面女女仲細, 怕自己要照顧女女, 又要照顧狗狗會攪唔掂, 畢竟養狗係我諗都未諗過嘅, 而最最大嘅問題係我仍未克服怕狗呢個關口!

但見到小狗咁可愛, 老公同女女又咁開心, 我就勉強接受落嚟, 不過當時狗狗要困於圍攔內, 要等老公放工返嚟, 先可以放出嚟自由行同女女玩. 而我喺果個時段係唔敢落地嘅, 因為我怕狗狗行埋我身邊!

日子一日一日過去, 已經忘記咗幾時開始, 狗狗唔駛再困住, 係幾時開始, 接受到狗狗通屋走同女女追逐嬉戲, 由幾時開始我竟然敢抱佢...... 到愛佢

懷念我嘅第一隻寶貝松鼠狗, bebe, 陪伴咗我哋整整10!


Love you forever, BeBe!!

喺佢在世嘅日子, 佢好少病, 直到佢9, 有一日佢突然抽筋,
我真係無諗過狗狗抽筋會係咁可怕手忙腳亂急急帶佢去睇獸醫, 被診斷為心臟病!
獸醫叫我哋唔可以比佢有劇烈運動, 由果日開始, 佢要長期服幾種心臟藥!
服藥後嘅bebe明顯精神差咗, 瞓多咗! 但總算控制住個病少咗抽筋.  我哋都好明白生老病死係必經階段, 亦做好心理準備佢唔會陪我地太耐!

大概過左一年後, 佢情況開始變壞, 果段時間, 佢要密密見醫生! 醫生叫我哋有心理準備, 藥物再幫唔到佢好多喇!  我同醫生講食藥咁慢, 不如幫佢打針啦, 希望吸收好d, 但醫生話無用架, 幫到嘅話佢都做咗啦, 佢係器官衰竭, 無可能好番架喇!

懷住沉重嘅心情, 就抱住佢番屋企!
我哋決定喺佢最辛苦嘅時候, 就帶佢去醫生處, 等佢解除痛苦!
果日, 我哋做咗一個盒, 鋪好軟墊, 好似一張床仔, 放咗佢落去….
但係, 我哋未踏入電梯大家都哭了!!  我哋真係唔捨得, 於是抱住佢往家裏回頭走~~

果日開始, 我哋一家人通宵輪班抱住佢, 因為將佢放平, 佢喘得好厲害, 抱住佢會好好多, 就係咁通宵達旦過咗兩日, 佢喺我哋陪伴下, 呼出最後一口氣, 永遠離開我哋!!

好難忘記嗰種心痛, 失去心愛嘅狗狗, 仲要見到女女失去兒時一直陪伴嘅玩伴, 佢嗰種竭嘶抵理嘅傷心, 令到身為人母嘅我, 倍覺傷痛!!
 
經過呢個可怕嘅經歷,  我哋決定, 今後不再養狗狗了!!!!




2012年5月, 親手做咗紀念bebe嘅羊毛氈公仔!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!