2011年7月25日 星期一

複制叻叻



叻叻肥背影


叻叻走咗半年, 但我仍然係好掛住佢!
我有無可能再搵到一隻好似叻叻咁嘅狗狗呢?

果日, 食完中午飯, 漫無目的咁逛, 不自覺地竟然走咗入去寵物街, 刻意咁睇下搵唔搵到果間寵物店, 果間十年前引領我得以與叻叻相遇嘅寵物店!!
究竟係唔係潛意識裏面, 我真係希望佢哋可以為我搵到另一隻叻叻呢??
不過, 我都知道breeder已經移民, 而日子亦都相距咗10年喇! 十年嘅人和事有幾多改變? 我可以再見到當年介紹我認識breederC?

踏入寵物店, 好意外真係見到阿C! 仲有兩個陌生嘅面孔. 我唔知佢有無記起當年嘅人和事, 但佢話佢記得果個breeder, 不過佢就唔記得我嘅狗狗喇!

我從銀包取出叻叻嘅相, 問佢有無可能幫我搵到另一隻叻叻! 佢笑起上嚟~其實大家都知道, 就算我用叻叻嘅DNA去複制, 果隻都唔會係叻叻, 我獨一無二嘅叻叻!!!

睇完叻叻嘅相, 佢話知我想要乜野質素嘅狗狗, 會幫我留意, 不過依家佢比較少留喺店鋪, 於是佢介紹我認識阿Y, 話佢會清楚D. Y話另一個breeder有呢類狗狗, 應該符合我要求嘅. 我同佢講我唔想要BB, 我諗起揍安安果時真係擔驚受怕, 我無信心揍B, 如果不幸我揍得唔好而失去佢, 我真係再承受唔到架! 佢話佢幫我留意下, 有消息會call~~

其實我從無刻意去搵一隻狗狗去代替叻叻, 所以事前都無同老公, 阿女商量過!
因為我工作地點喺寵物店附近, 所以好多時我都會經過果條街嘅街口, 只係今次, 我竟然行咗入去!
我無特別嘅期望, 要搵一隻近似叻叻嘅狗狗, 談何容易, 會有可能咩?? 一切等天安排吧!!

叻叻美容後

好有型嘅叻叻啊!
有時叻叻都會玩咬咬架                                         病中嘅叻叻    

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!