2011年7月23日 星期六

南瓜露筍伴乳酪三文魚





以前養狗狗乜都唔識, 真係反而容易好多, 但日子耐咗, 接觸狗狗嘅資訊多咗, 最重要係心態變咗, 狗狗已經等同仔女一樣, 佢哋有病擔心得要死, 再加上幾隻小狗都身體上出過問題, 我開始的起心肝研究下除左狗糧, 仲可以比d乜野佢哋食, 等佢哋身體強壯一D, 可以係食物上有D變化, 唔駛太過單調, 於是就開始咗我家狗狗私房菜!

不過我煮比佢哋既菜式, 雖然偶然都會用煎, 焗同炒, 但大部份都只係清蒸, 好容易做好, 反而用料我會小心d, 因為唔係所有食物狗狗都可以食, 所以都要小心食材嘅選擇. 琴日, 就整左呢款菜式.

材料:  

南瓜: 含有豐富既鉻和鎳,所以對於糖尿病患者是天賜良藥。而且,食南瓜係有一種“膠”質﹗食左後對腸同胃都會形成一種“膠”質…,產生延緩小腸吸收糖份的效果,  而腸胃敏感容易肚疴既狗狗亦因為呢種特殊既“膠”質得以保護腸道, 所以狗狗輕微腹瀉亦有療效~~
南瓜含有大量植物纖維,,此外,亦含有蛋白質、胡蘿蔔素及多種維他命和胺基酸(胡盧巴鹼, 腺嘌呤, 精氨酸, 瓜氨酸, 天門冬素, 多縮戍糖等) , 多種礦物質(鉀, 磷, 鈣, 鐵, 鋅, 硒等),含碳水化合物卻很少,因此健康有益。

三文魚: omega3不飽和脂肪酸最多, 具有很高的營養價值.等礦物質, 是不可多得的營養食品, 對狗狗皮毛生長有好大幫助. 它除了是高蛋白, 低熱量的健康食品外, 還含有多種維生素以及鈣, 鐵, 鎂, 磷.

露筍
: 含有豐富葉酸 , 含多量某種蛋白質, 這種蛋白質能增新細胞, 加強新陳代且謝, 極具防癌效果.
 
乳酪: 豐富鈣質, 有助骨骼成長. 乳酸菌, 可以抑制腸道裡面的惡菌, 幫助腸道蠕動, 亦令到各種營養更容易被身體吸收.


做法:
將南瓜, 露筍, 三文魚蒸熟切碎, 晾凍後加乳酪拌勻.

乳酪久不久我都會加比佢哋調理下腸胃, 南瓜又係狗食嘅首選,

至於三文魚, 養狗狗嘅都一定知道佢對皮毛有好大益處 , 露筍又可以防, 咁呢款菜式對狗狗係一個好好嘅選擇.

幾隻豬仔一向對我煮嘅食物都十分捧場, 九秒九同我清晒碟, 睇見佢哋食得咁開心, 呢個就係我繼續為佢哋煮落去嘅動力!!